گندم‌های وارداتی به ایران رسیدند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری ۳ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم در بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، امید جهان نژادیان اظهار کرد: سه فروند کشتی اقیانوس پیما حامل بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم در پایانه‌های تخصصی مجتمع بندری امام خمینی پهلوگیری کردند.

وی افزود: محموله این کشتی‌ها اکنون در حال تخلیه است و پس از آن به مناطق مورد نظر حمل خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: این محموله‌ها توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور روسیه خریداری شده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این محصول به استان‌هایی که به گندم کیفی نیازمند هستند، حمل می‌شود.

جهان نژادیان عنوان کرد: واردات غلات مورد نیاز کشور با هدف تامین پایدار این کالای اساسی و بالا بردن ضریب امنیت غذایی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه روند واردات به خوبی در حال انجام است و ادامه خواهد داشت.

ایسنا

کشاورزی
شناسه : 381499
لینک کوتاه :

۹ دیدگاه

  1. پول را قبلا دادید و گندم خریدید و تازه بعد از چند ماه دارید واردش میکنید(دولت در جهت پیشبرد و اهداف کشاورز خارجی قدم برمیدارد)، با قیمت خداتومان ، ولی حاضر نیستید پوله کشاورز داخلی را با گذشت هفت ماه پرداخت کنید.
    تازه کرایه حمل کشتی و کرایه ارسال به مقصد را هم به قیمت گندم اضافه کنید، در صورتی که کشت گندم کشاورز داخلی کرایه حمل تا سیلو را هم باید بدهد یعنی قیمت ارزانتر . ولی دولت کشاورز داخلی را با خاک یکسان میکند تا کشور وابسته و تعدادی رانت خوار پول به جیب بزنند.

  2. سلام گفتنی هاگفته شده هرچی که مابیشترمطلب نوشتیم وگله وشکایت کردیم انگاربه دربسته کوبیدیم الان واضح شده یک عده رانت خوارکه کمربه نابودی کشوربستن که حالابرای سودشونه یاهرچی ولی وابستگی به بیگانه یعنی خیانت به خون شهدایعنی چشممون به دست کشورای دیگه باشه الان هم خسته شدیم حوصله گله کردن هم نداریم خدالعنت کنه مسبب بدبختی کشاورزرا

  3. آقای دولتی‌ها مجلسیها. آقای ریس جمهور ‌ چطور پول گندم ما را نمی‌دید ولی این پول گندم وارداتی را از چند ماه قبل پولش را میدید تازه الان بهتون تحویل می‌دهند . من یکی که اون دنیایی اگه باشه یقه شماها را میگیرم . شک نکنید بخاطر شماها مجبور شدم زمینم را اجاره بدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا