تحویل این خودرو در دور سوم عرضه پاییزی

ایران خودرو همچنان مشغول تحویل محصولاتی است که در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه خودرو به متقاضیان عرضه شد. آبی های جاده مخصوص در دور جدید عرضه قصد دارند، تارا با گیربکس دستی را به ثبت نام کنندگان این خودرو تحویل دهند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایران خودرو قصد دارد. تا در دور سوم عرضه پاییزی خود در سال جاری، متقاضیان تارا با گیربکس دستی را خوشحال کرده و این خودرو را به آنها تحویل دهد.

آن بخش از متقاضیانی که از ایران خودرویی ها پیامک تحویل دریافت کرده اند. می توانند بعد از تکمیل وجه منتظر بمانند. تا آبی های جاده مخصوص خودروی خریداری شده را ۹۰ روز کاری تحویل دهند.

قیمت کارخانه ای تارا با گیربکس دستی حدود ۳۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تکمیل ظرفیت فروش سال جاری

ثبت نام کنندگان برای تارا با گیربکس دستی این امکان را دارند تا از میان رنگ های سفید، مشکی آبنوس، آبی کبود، قهوه ای کادرو و نقره ای تیتانیوم، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ایران خودرو در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه، دیگر مدل تارا یعنی تارا با گیربکس اتوماتیک را نیز در دسترس متقاضیان قرار دادند.

آبی های جاده مخصوص در اولین دور از فروش سامانه یکپارچه که با ساز و کار نوبت دهی در سال جاری برگزار شد، طبق ادعای مدیران ارشد این خودروساز ظرفیت فروش خود را برای سال جاری تکمیل کردند و اعلام کردند دیگر در سال جاری نمی توانند در طرح های فروشی که از مسیر سامانه یکپارچه با مکانیزم نوبت دهی برگزار می شود، حضور داشته باشند.

منبع: اکوایران

خودرو
شناسه : 382299
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

      1. دقیقا منم مال برج تیر هستم هنوز تحویل ندادن بخدا کل پولم العان ۴ماه ریختم فقط زنگ میزنم میگه فعلا مال برج ۲را داریم تحویل میدیم بعد میخوان خودرو بدن تحویل ۳ماهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا