اطلاعیه استخدام مربی پرورشی بزودی منتشر می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ,وزارت آموزش و پرورش گفت: اطلاعیه استخدام ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس بزودی منتشر می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص استخدام مربی پرورشی در این وزارتخانه، اظهار کرد: اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس بزودی منتشر خواهد شد. البته برای استخدام این تعداد مربی پرورشی با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود این مربیان پرورشی با مهارت‌های چندگانه به کار گرفته شوند. هم نقش مشاوره در مدرسه را داشته باشند. هم به عنوان مربی پرورشی به کار گرفته شوند.

فرهادی درباره استخدام نیرو‌های سرایدار مدارس و بحث افزایش حقوق آنها نیز گفت: با سازمان اداری و استخدامی درباره استخدام حداقل ۳۰ هزار نیروی سرایدار و خدمتگزار مکاتباتی انجام شده و درخواست ارسال شده است. به محض دریافت مجوز، این امر انجام خواهد شد.

به گفته وی، برای جبران حقوق و مزایای نیرو‌های سرایدار مشغول بکار نیز با سازمان اداری و استخدامی صحبت‌های شده است. از ظرفیت قانونی برای جبران این کمبود اقدامی صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد. ۲۵ هزار معلم جدید از اول آبان وارد کلاس‌های درس می‌شوند. مسأله کمبود معلم برطرف خواهد شد.

منبع: فارس

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 383097
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. گزارش مسولین را بیخیال . چرته. ما شهرکرد ،وسط شهر !!!خط تلفن ها پی سی ام هستن …یعنی هنوز دیال آپ…رئیس مخابرات هم یه اصفهانیه که فقط بودجه ریجکت میکنه و درصد میگیره

    1. دمتگرم خوب گفتی. هرچی پیر و فرسوده و بی اعصاب و گاها کم شنوا و کم بینا هستن باز سرکارن. اینهمه تحصیلات بالا توی کشور. بدون آزمون استخدام شرطی یکساله بکن اگه تدریسش خوب نبود بندازش بیرون. حداقل با آینده بچه ها بازی نکنین. آینده هامون همینجوریش پایمال هستن که اینجا بدنیا اومدن ما بدترش نکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا