قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ در بازار اعلام شد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تا قبل از دوره ممنوعیت ۱۰۰ هزار تن تخم مرغ صادر شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری۴۳ تا ۴۴ هزارتومان است. کماکان ۳ تا ۴ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به نامه محرمانه معاونت بازرگانی به دامپزشکی مبنی بر جلوگیری از صدور مجوز صادرات، تخم مرغ به کمتر از نرخ مصوب در بازار رسید.

کاشانی ادامه داد: با ممنوعیت صادرات و کاهش قیمت تخم مرغ ، تعدادی از گله ها روبه حذف شدن است. چراکه زیان فعلی از آستانع تحمل مرغداران خارج است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد.

آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ

او درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تا قبل از نامه محرمانه ممنوعیت، ۱۰۰ هزارتن تخم مرغ صادر شده است.

کاشانی قیمت منطقی هرکیلو تخم مرغ را ۵۸ هزارتومان اعلام کرد. گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید انتظار می رود که هرچه سریع تر نرخ تخم مرغ اصلاح شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کشاورزی
شناسه : 384099
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. آقا واضح بگو یک شانه تخم مرغ ۳۰ تایی در مراکز تره بار چند؟ اطلاعاتی،که در خبر گفتید مخصوصا مبهم بود و فایده ای برای مردم نداشت هر بار قیمت را واضح هم تو خبرها اعلام کردید با قیمت واقعی فروش خیلی فرق داشت، دو ساله تمام آمار و ارقام دروغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا