سپاه وارد طرح مسکن ملی شد

وزیر کشور گفت: بالغ بر ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در دستور کار دولت قرار دارد که سپاه به سهم خود ساخت مسکن در قالب نهضت ملی را آغاز کرده و حدود ۱۳۰۰ خانه در دستور کار دارد که ۱۴۴ خانه امروز افتتاح شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح فاز نخست پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: استان مرکزی و شهر اراک یک شهر پیشرو در مسائل صنعتی است که با حل مشکلات برخی از واحدهای صنعتی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان خواهیم بود چراکه خودکفایی که صنایع استان در رشته‌های مختلف برای کشور ایجاد می‌کند حائز اهمیت است.

وی افزود: بحث نهضت ملی یک اتفاق مهم در کشور است، مسکن یک جای مقدس است و محل پرورش انسان‌ها، بالندگی و آرامش‌بخشی انسان‌هاست و ما ‌به مسکن نگاه قداست‌آمیزی داریم ‌به همین دلیل طهارت مسکن در آموزه‌های دینی اهمیت داده شده است.

وزیر کشور عنوان کرد: خانه‌سازی یکی از مباحث مهم در اقتصاد پیشران و حرکت اقتصادی است و به کاراندازی بیش از ۲۰۰ صنعت کمک بسیاری است، خانه‌سازی می‌تواند صنایع را فعال و به اشتغال کمک کند و سبد خانوار را از نظر تورم کالاهای اساسی کاهش دهد.

وحیدی بیان کرد: براساس فرهنگ در مسائل اجتماعی از به هم پیوند دادن یک مجموعه شهر ایجاد می‌شود، خانه ساختن همانند شهر ساختن است و از اهمیت بالایی برخوردار است، شهر فرهنگ و هویت دارد و باید هویت شهر حفظ و تقویت شود بنابراین مسکن‌سازی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.

وی ادامه داد: مسکن‌سازی در نهضت ملی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد به طوری که شخص رئیس‌جمهوری ماهانه جلسه شورای مسکن را برگزار می‌کنند و امروز در همه کشور ساخت مسکن حمایتی، ساخت مسکن در بافت فرسوده، مسکن روستایی و مسکنی که سایر دستگاه‌ها تولید می‌کنند در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور عنوان کرد: بالغ بر ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در دستور کار دولت قرار دارد که تخصیص زمین و اقدامات اجرایی آغاز شده و باید به همت همگان به نتیجه برسد، سپاه به سهم خود ساخت مسکن در قالب نهضت ملی را آغاز کرده و حدود ۱۳۰۰ خانه در دستور کار دارد که ۱۴۴ خانه امروز افتتاح شد و کار بسیار بزرگی است که بار بسیاری از دوش دولت برداشته می‌شود.

وحیدی تصریح کرد: فعالیت و اقدامات دولت سیزدهم باید به سمع و نظر مردم برسد، زحمات فراوان و خلاقیت و زنجیره‌های مختلفی شکل می‌گیرد که یک پروژه به سرانجام برسد بنابراین عموم مردم باید از اقدامات دولت اطلاع داشته باشند که دولت به دنبال رفع مشکلات است و همه نهادها در کنار مردم برای حل مشکلات قرار دارند چراکه مردم همواره حامی دولت بودند و این مهم باید به مردم نشان داده شود./فردای اقتصاد

مسکن
شناسه : 384237
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. اقای وحیدی هر جا شما دلتان بخواهد خیلی سریع و بقول خودتان انقلابی کار را تمام میکنید و دقیقا منافع دولت را در نظر میگیرید نه مردم و هر جا دلتان نخواهد مثل پروژه سفیر متعلق به خانواده شهدا و جانبازان اراک هست با اینکه پول ان را خود خانوادها با قرض و نخوردن پرداخت کردن الان دوازده سال هست که امروز و فردا برا ی تحویلش طفره میرند این پروژه یک بار توسط دولت روحانی افتتاح شده بصورت سوری تنها چیزی که ارزش نداره مردم هستند نه دادرسی هست و نه صداقت همش مردم باید هزینه بدهند و شماها هم فخر کار کردن که اینم کاش درش صداقت بود

  2. ورود سپاه به ساخت وساز مسکن یعنی بریدن دست دشمنان داخلی وهمکاران ترامپ.خواهشا سپاه محترم به دیوارهم نفوذکند دشمنان دردیوارپنهانی هرکی هرکی واخلال درمسکن کرده وقیمتهای دلبخواهی که دردیوارتعیین میکنند۳۰تا۵۰برابرمنتشرمیکنند سپاه باتعیین قیمت منطقه ای دردیوار،دست دشمنان داخلی راقطع کند وغافل نشود که درخت راازدرون کرم می‌خورد این کرم‌های پنهانی دردیوار را له کنید تبریز واطراف وشهرکها شورش درآمده دلبخواهی واهداف ترامپ هرکی هرکی وهرج مرج ودلبخواهی واخلال گری مسکن میسرمیکنند امیداست سپاه وارد عمل شود وگرنه این همکاران دشمن گردن کلفت تر میشند ودروازه رابه روی دشمن با می‌بازمیکنند

  3. کشور ایران یک مسئول باتجربه و دلسوز ندارد،مابدبختیم،دولت باید هرچه سریعتر ۲۰ میلیون مهاجر افغان رابه کشورشان دیپورت کندیادراردوگاه ساکن نماید چون کشوردراثرانفجارجمعیت دچاربحران آب برق بنزین نان مسکن تورم اشتغال امنیتی و..شده متاسفانه باساخت مسکن وام مسکن ابکشی ازخلیج فارس تریلیاردهاتومن بودجه کشور نابودمیشود۲-بنگاههای املاک راملزم به ثبت معاملات درسامانه و دریافت کدرهگیری کنیدتاقولنامه بی اعتبار شودودولت برمسکن مسلط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا