حسین سلاح ورزی: نه تنها استعفا نمی‌دهم؛ بلکه برای حفاظت از کیان اتاق ایران از جان خود نیز می‌گذرم

حسین سلاح ورزی در شرایطی که فشار دولتی‌های برای کنارگیری او از ریاست اتاق بازرگانی ایران به اوج رسیده‌است در یادداشتی تاکید کرد که نه تنها استعفا نمی‌دهد؛ بلکه برای حفاظت از کیان اتاق ایران از جان خود نیز می‌گذرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در حالی که طی چند هفته گذشته فشار بر حسین سلاح ورزی برای کناره گیری از ریاست اتاق بازرگانی ایران به اوج رسیده، او در یادداشتی تاکید کرد که نه تنها استعفا نمی‌دهد؛ بلکه برای حفاظت از کیان اتاق ایران از جان خود نیز می‌گذرد.

سلام و عرض ادب

همه ما وقتی زیر سقف این اتاق گرد آمدیم؛ می‌دانستیم این گردِ هم آمدن، مثل مشارکت در هر خیر عمومی دیگری، هزینه هایی دارد و چیزهایی را باید از دست داد تا بر عهدی بزرگتر وفادار بمانیم.  

عرصه تولید و تجارت، از همان ۱۴۰ سال پیش تاکنون، همانقدر که ساحتِ ساختن و سفره گستردن و خلق ارزش و رفاه به انگیزه وطن پرستی بود، ساحتِ باختن و  غم نان کارگر خوردن و تحمل نتایج تصمیمات نادرست متصدیان ناآگاه  و  گفتگوهای کم اثر هم بود.

مِهرِ ما به خانه مشترک اجدادی فعالان اقتصادی بخش خصوصی، دقیقا از همین واقعیت نشات می‌گیرد. اینجا، این اتاق، سقفی و  فرصتی برای اشتراک رنج ها و نقدها، تجربه شکست ها و موفقیت ها و جایی برای تعقیب آرزوهای بزرگ زنان و مردان شجاعی بوده و هست که دل در گرو سربلندی این آب و خاک دارند. 

ما متعهد به پاسداری از چنین میراثی هستیم، میراث آدم هایی که همیشه به معجزه خردِ جمعی باور داشته اند‌، حتی اگر گوش شنوایی نیافته اند.

حفاظت از  کیان اتاق و استقلال آن، اولین شرط تحقق نقش آفرینی بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور است.

من حسین سلاح ورزی وفادار و متعهد به رایی که از شما گرفته ام و مفتخر به حمایت پرشوری که در این روزهای سخت از قلبهای پرمهر و شریف فعالان اقتصادی بخش خصوصی واقعی ایران دریافت داشته‌ام ، وظیفه دارم که در  راه حفاظت از کیان اتاق ایران که بخش لاینفکی از توسعه و سربلندی میهن عزیز ماست، نه تنها از آبرو که اگر لازم باشد از جان نیز بگذرم. 

همه ما ایمان داریم که باید از اتاق ایران برای ایران حفاظت کرد‌.  

ما را سری است با تو که گر خلق روزگار/ دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم 

ارادت باقیست

حسین سلاح ورزی

پنجم آبانماه

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 384280
لینک کوتاه :

۱۳ دیدگاه

  1. دمش گرم ،معلوم هست آدم متعهد به پیمان خودش هست ،آقا انسان متخصص را از دست حکومتیها با پشتیبانی یکدیگر نجات دهیم .حکومت ما متخصص و متعهد نمیخواد

  2. سلام. درود وصد درود بر شرفت. این انسان پادکست ومیهن دوست. فرمانده پارلمان وسنگر بان بخش خصوصی کشور. علی لعنت الله علی القوم الظالمین والکافرین والمناففین که کمر همت بستند که این کشور واقتصاد کشور واین نظام الهی رو نابود کنند. یه مشت آدمهای معلوم الحال پیگیر این داستان وداستانسازی هستند. خدا همه این یه عده محدود را بحق آبروی امام حسین علیه السلام به راه راست هدایت نماید که هیچ وقت به نیت شوم وناثواب خودشان نرسند . انشاءالله

  3. فقط یادت باشد که در ایران امروز اینگونه بیانیه دادنها پر هزینه است . مرحوم مهرجویی را که بیاد دارید سینه سپر کرد و گفت بزنید ، سرِ خود و همسرش را بریدند. حالا شما سر خود پیشکش می‌کنی ممکن است سینه ات …
    خلاصه از ما گفتن، این روزها بعضی ها این حرفا رو جدی میگیرند. از ما گفتن، بعدا کسی نگه نگفتی ها!!

  4. این سلاح ورزی بره تایئدیش از اینترنشنال بگیره این ضعف دولت و قوه قضایئه س که نمیتونن اینو برکنار کنن واقعا جای تاسف کسی که مقابل نظام ایستاده هنوز زبان درازی میکنه .

    1. چقدر علاقه به خدمت داری!
      آدم تحت تاثیر قرار میگیره!
      نه اینکه در دوران تو وضع کارگرها بهبود پیداکرد!
      یه جور حرف میزنم انگار چیکار کرده،بچه پر رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا