افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۱۰ هزار و ۱۰۱ واحد افزایش به یک میلیون و ۹۶۱ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شاخص هم وزن نیز با ۵ هزار و ۸۴۲ واحد افزایش معادل ۸۹ صدم درصد در محدوده ۶۵۹ هزار و ۱۵ واحد قرار گرفت.

نماد‌های شپنا، فملی، فولاد، وبملت، بوعلی و شبندر از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند.
نماد‌های خگستر، خساپا، خودرو، سصف‌ها و شستا هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد ثشاهد و ثامان هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۵۷ واحد افزایش به عدد ۲۴ هزار و ۶۰ واحد رسید.
نماد‌های خاور، نیان، کرمان، فرابورس، بمولد و زگلدشت از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد فزر از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۷۰ نماد مثبت برابر ۳۲۹ نماد منفی بود. ۵۸ صف خرید مقابل ۸۴ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۲۶۸ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۱ میلیارد دلار بود./ تسنیم

بورس
شناسه : 384675
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. باز از کف نوسان گرفتن ۲۰۰ تومان بر می دارن ۱۰ تومان پر می کنن جاش میزارن ده روز هم ۱۰ تومان مثبت باشه میشه ۱۰۰ ت و بعد از ده روز هم میگن بازار اصلاح میخواد چون ده روزه مثبت است نمیگن که تازه ۱۰۰ ت جبران شده ۱۰۰ دیگه کجا رفت ؟باز واسه ۱۰۰ ت نقشه میکشن و ۵۰ تو مان بر می دارن و ۵۰ تومان جاش میزان و همین اشو و همین کاسه دوسال است ادامه داره خخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا