خبر خوش برای بیماران خاص و صعب‌العلاج

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از برقراری پوشش بیمه‌ای صددرصدی برای خدمات کاردرمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه پوشش خدمات کاردرمانی در صندوق بیماران صعب العلاج تعریف شده است. اظهار کرد: بیماران خاص و صعب العلاج از این پس می‌توانند. خدمات کاردرمانی را در مراکز دولتی با پوشش بیمه‌ای ۱۰۰ درصدی و در مراکز غیردولتی با پوشش بیمه‌ای ۸۰ درصدی دریافت کنند.

وی افزود: بیماران اس ام ای، بال پروانه‌ای، ام اس، متابولیک، سرطانی، سکته مغزی، ضایعه نخاعی، بیماری‌های مزمن روانی، موکوپلی ساکاریدوز، اتیسم و دیستروفی دوشن. و سایر بیمارانی که در سامانه سازمان بیمه سلامت به عنوان بیماران صعب‌العلاج مشخص شده‌اند. از این پس می‌توانند این خدمات را دریافت کنند.

خدمات کاردرمانی، ارائه مجموعه‌ای از فنون توانبخشی برای پیشگیری و درمان ناتوانی‌های جسمی و روانی است. در صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه قرار گرفته است. این صندوق باهدف افزایش پوشش بیمه‌ای درمان ۱۰۷ بیماری خاص و صعب‌العلاج از سال گذشته راه‌اندازی شده است.

منبع: تسنیم

بانک و بیمه
شناسه : 384726
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سلام باید حتما مریضی روبه مرگ بگیریم تا از بیمه استفاده کنیم چرا قبل از وقوع بیماری این خدمات را نتوانیم استفاده کنیم مثلا چکاب کامل دوره ای رابیمه کنیدکه از بیماری جلوگیری شود هزینه هم کمتر میخواهد بهتر نیست وقتی که بیماری سرطان گرفتیم مهم نیست بمیربم بهتر است تا زنده بمانیم چون هم خرج بیمارستان وهم درد خواهد کشت دیروزود دارد سوخت وسوز ندارد ممنون از دولت عزیر

    1. شورای شهر اینکه بفکر قیمت گذاری کرایه اسنب هست. خوبه اما خدا کنه راننده ها را قربانی نکنند. به پول یک مسیر تو این مملکت یه شیر کاکائو هم نمی‌دن که اگر راننده تو این ترافیک های سرگیجه آور افت فشار پیدا کرد. بخرد و بنوشد. ضمن اینکه تمامی مخارج ماشین به عهده راننده س بدون هیچ سوبسید حتی بنزین و با ۱۵./. پرداخت کمسیون!!!!
      خدایا مسئولین مارو مسافرکش کن. آمین یا رب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا