میوه در میادین تره‌بار ۴۷ درصد ارزان‌تر عرضه می‌شود

بر اساس آمار مقایسه ای منتشر شده در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با آمار خرده فروشی بانک مرکزی انواع محصولات کشاورزی در این میادین ۷ تا ۴۷ درصد ارزان تر عرضه شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران امروز آمار مقایسه ای در هفته منتهی به ۵ آبان ماه منتشر کرده و در آن نرخ انواع میوه و تره بار را با سطح شهر مقایسه کرده که در آن شاهد اختلافات عمیقی هستیم.

بر اساس این آمار انواع میوه۴۷ درصد، سبزیجات ۳۳ درصد و حبوبات حبوبات ۲۳ درصد ارزان تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه ‌شد.

مواد پروتئینی ۴۶درصد، غلات ۲۰ درصد، مرغ و تخم مرغ نیز به ترتیب ۷ و ۹ درصد، قند ۱۶درصد و شکر ۱۷ درصد ارزان‌تر از سطح شهر فروخته شده است.

بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده از سازمان میادین میوه و تره بار، ملاک قیمت انواع محصولات کشاورزی در خرده فروشی‌های سطح شهر که با میادین میوه و تره بار مقایسه شده، اطلاعات بانک مرکزی است.

تسنیم

کشاورزی
شناسه : 384807
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سلام
    بانک مرکزی بگه امار دروغ بده شما تایید میکنید،؟
    بهتر نیست نویسنده مقاله بره بیرون هم یه هوایی بخوره هم ببینه تو واقعیت چه خبره .(تنبلی رو بزار کنار ) تو هم میشی پینو کیو عین بقیه .

  2. تمام دسترنج کشاورزان نصیب دلالان و بنگاه داران میشود و فقط زحمت و بدبختی اش نصیب کشاورز میشود، من خودم پیاز فرستادم تهران کیلویی سه هزار تومان دستم را گرفت ولی دست مشتری کیلویی پانزده تا بیست هزار تومان میرسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا