یک نماینده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس؛

قیمت خرید تضمینی گندم باید به سرعت ابلاغ شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به تصویب رسیده و باید بر اساس قانون این نرخ برای سال زراعی جاری هرچه سریع‌تر ابلاغ شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، منصورعلی زارعی کیاپی گفت: قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به تصویب رسیده. باید بر اساس قانون این نرخ برای سال زراعی جاری هرچه سریع‌تر ابلاغ شود.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس گفت: ابلاغ قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی گندم برای کشاورزان امید به همراه دارد. بر اساس قانون کشاورزان انتظار دارند که هرچه سریع‌تر نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جدید به صورت رسمی اعلام شود. تاخیر در آن می‌‍ تواند کاهش میزان تولید را به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید وزیر جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی جدید گندم را پس از تصویب در شورای قیمت گذاری ابلاغ کند. عنوان کرد: در نشست کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی درخواست شد. تا هرچه سریع تر نرخ جدید خرید تضمینی گندم در دستورکار قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی گندم بر اساس نظر کارشناسی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان خبره تعیین شده، منتظر هستیم تا دولت هرچه سریع‌تر آن را ابلاغ کند.

منبع: خانه ملت

کشاورزی
شناسه : 385047
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. بااین کاری که شماامسال باکشاورزکردین که نه نرخ عادلانه داشت وپرداخت طولانی مدت باعث شدسرمایه کشاورزکه برای کشت لازم داشت ازبین بره دیگه هم کشاورزرغبتی برای کشت نداره این نرخ جدیدبه دردخودتون میخوره نرخ ۳۵کمترنمیصرفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا