وزیر کار خبر داد؛

برای کارگران یک میلیون مسکن ساخته می‌شود

وزیر کار گفت: در جلسه آتی شورای عالی کار به دنبال این هستیم که در حوزه مسکن کارگری با دعوت از همکارانمان از بانک‌های عامل و وزارت راه و شهرسازی ساخت یک میلیون مسکن کارگران را دنبال کنیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت، در توضیح جلسه اخیر شورای عالی کار گفت: درباره دستمزد کارگران، قانونگذار تکلیف را مشخص کرده که شورای عالی کار به چه نحوی حداقل حقوق را تعیین کند، ما هم بر همین اساس حداقل حقوق را مشخص کردیم.

وی ادامه داد: ما حداقل حقوق را مشخص کردیم نه حداکثر را. لذا توافقات بین کارگری و کارفرمایی هر چه باشد مورد تایید وزارتخانه هم است.

مرتضوی افزود: البته توافقات بین کارگر و کارفرما درباره حقوق و دستمزد هرچه که باشد مورد تایید ما است.

وزیر کار خاطرنشان کرد: در جلسات شورای عالی کار ۳ نفر از نمایندگان کارگران حضور دارند و ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند. خروجی جلسه آن مباحثی نبود که در فضای مجازی منعکس شد.

مرتضوی گفت: در جلسه آتی شورای عالی کار به دنبال این هستیم که اگر بشود در حوزه مسکن کارگری با دعوت از همکارانمان از بانک‌های عامل و وزارت راه و شهرسازی ساخت یک میلیون مسکن کارگران را دنبال کنیم.

وی همچنین درباره میزان استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: استقبال از کالابرگ الکترونیکی در حال افزایش است و تعداد فروشگاه‌ها به حدی رسیده است که هر مشتری در هر منطقه‌ای امکان دسترسی به مراکز فروش کالاها را دارد.

 مهر

 

اخبار برگزیدهمسکن
شناسه : 385441
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

  1. نیروهای انتظامی می توانند برای پرسنل فاقد مسکن خودشان،حتی مجردین اقدامی جهادی انجام دهند.اگر نیروی انتظامی، در طی سه سال متوالی در ساخت مسکن ملی جانانه اقدام کند می تواند در نهضت ملی مسکن بسیار موثری باشد .نیروهای انتظامی زمین دارند .امکانات اعم از نیروی متخصص و تجهیزات در اختیار دارند. وصول اقساط وام از پرسنل با کمترین ریسک انجام می شود.

  2. حداقل افزایش کارگران شاغل با شما بودحداکثر با کارفرما این قانون از کی تصویب شد جناب پس افزایش بازنشستگان بدبخت وبیچاره را حداقل منظور کردید حالا برای حداکثر کجا بروند کارفرما ی بازنشستگان که شما هستید چرا با این تورم سرسام اور چندغاز افزایش دادید وپدر سایر سطوح ومیانه بگیر را با ۲۱ درصد دراوردید بازنشستگانی که ۳۰ الی ۳۵سال بیشترین حق بیمه را پرداخت کردند فکر نکن مردم یا بازنشستگان نمی فهمند یا اعداد وافزایش را تشخیص نمی دهند با ان ریش سفیدت حق شان را برای چهار روز در قدرت ماندن پایمال کردید بدون شک فردای قیامت حق الناس مانند اتش سوزان گریبانت را خواهد گرفت فعلا سواره هستی در این دنیا تا می توانید بتازید بدون شک عاقبت بخیر نخواهید
    شد وخداوند شما را بدون دستمزد رها نخواهد کرد حق الناس چه سوزان است

  3. سلام .دایی من هزارتا خانه وهزارتا مغازه وهزارتاماشین باسندعادی جعلی به ناحق داره وبه ناحق یارانه میگیره .من کارتن خواب هستم.وزارت کار ایران به من یارانه ۲۸۵هزارتومان میدهد.واینکه خانه ومغازه وماشین هم ندارم.ولی دایی من هزارتا کارت سوخت ماشین به ناحق داره.واینکه برای کارگران وکارگران بازنشسته باید خانه های اقتصادی و۲۵متری ساخته شود.چون فقیرهستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا