مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو هفته آینده برگزار می‌شود؟

در حالی در فضای مجازی از اجرای مرحله سوم فروش یکپارچه خودروها از اواخر هفته آینده به نقل از مدیر سامانه یکپارچه خودروها صحبت می‌شود که این مقام مسئول این موضوع را رد و تاکید کرده که هنوز در مورد زمان عرضه مرحله سوم مشخص نیست.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از آخرین ساعات پایانی شب گذشته (چهارشنبه) خبری با عنوان “زمان بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد” در فضای مجازی دست به دست شد. براساس آن متنی به نقل از مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها بدین شرح عنوان شده است:

” اواخر هفته آینده، سامانه یکپارچه برای عرضه خودروها بازگشایی خواهد شد. عرضه گسترده خودرو را بصورت مرحله‌ای انجام داده‌ایم. در مرحله بعدی سامانه برای خودروسازان باز خواهد شد. تا هر خودروساز با مازاد تولید، بتواند محصولات خود را عرضه کند”.

در ادامه این متن آمده است:

“وی با بیان اینکه متقاضیان جدید خودرو نیز می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند. افزود: در این مرحله محصثلات دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی که افزایش تولید داشته یا برایشان متقاضی کم بوده است. در این مرحله در سامانه عرضه می‌شوند.

تقدسی همچنین از بارگذاری نسخه جدید سامانه یکپارچه خودرو نیز خبر داده و گفت. در تلاش هستیم مدیریت عرضه خودرو در سامانه یکپارچه را شفاف‌تر کنیم. بر این اساس، در نسخه جدید سامانه مشخص خواهد بود که متقاضیان خودرو در چه مرحله‌ای قرار دارند. بطور مثال مشخص خواهد بود که اطلاعات برای خودروسازان ارسال شده یا پول واریز و به قرارداد رسیده است یا خیر؟ همچنین می‌توانند از وضعیت پلاک شدن خودرو هم مطلع شوند.”

هنوز اطلاعاتی از عرضه جدیدی مشخص نیست

در حالی موارد فوق به نقل از مهدی تقدسی – مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها – اعلام شده است. این مقام مسئول موارد مطروحه با این ساختار را تکذیب و اظهار کرد. هنوز بخشنامه و اطلاعیه اجرای مرحله سوم به دست خود ما هم نرسیده است. قطعا مرحله سوم و عرضه گسترده در کار خواهد بود اما اینکه زمان آن باشد، مشخص نیست.

به گفته وی، موارد مطروحه از صحبت‌ها و خبرهای گوناگون برداشته و کنار هم گذاشته شده است. اما هنوز بنده هیچ صحبتی در رابطه با زمان عرضه نکرده‌ام.

تقدسی تصریح کرد: قطع به یقین به‌محض مشخص شدن زمان اجرای مرحله سوم و جزئیات عرضه، اطلاعات از منابع رسمی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

خودرو
شناسه : 385618
لینک کوتاه :

۹ دیدگاه

  1. مردم برای دو سه سال دیگه که خودرو نمی خواهند ما که در مرحله دوم اسم نوشتیم بای تا یکسال و نیم صبر کنیم تا همه دلال ها خودرو های خودشان را تحویل بگیرند و بعد نوبت ما بشود ….وسیله نقلیه عمومی هم که با فشار مافیای خودرو اینقدر کم هست که اصلا پیدا نمی شود …تکلیف ما مردم با این خودرو سازان چی هست ؟

  2. مردم فقط ایران خودرو و سایپا ثبت نام نکنید من تارا ثبت نام کردم تحویل زمستان ۲۰۰ میلیون گرون کردن تمام کسایی که با من شرکت های دیگه ثبت نام کرون ماشیناشنو با قیمت قبل تحویل گرفتن الانم دارن حالشو میبرن لعنت بر ایران خودرو

  3. ایرتن خودرو و سایپا با حمایت دولت دزدی میکنن
    یعنی دست دولت هم تو این کاسه است
    قطره قطره طزیق خودرو و ابشن های مسخره من در اوردی قیمت ها رو ۱۵۰ ملیون بردن بالا
    دزد اول دولته و بعدش ایرانخودرو و سایپاه

  4. سلام واقعا مایه تأسف است که ما ایرانی ها با این همه نفت و گاز غیره سه سال منتظر ماشین باشیم خوش بحال عربا نیت میکنند صبح ماشین جلوی خونشون پارک هست فقط بخاطر نفت ومدریت صحیح ما هیچ مدیریتی نداریم

  5. آقا برادر هم خون ساکت نشین شما هم پیام بدهید تا مر دم فکر نکنند که کشور صاحب ندارد شما هم پیام بدهید حرف بزنید نظر بدهید تا مر دم هر کاری دوست دارند نکند بفهمند که کشور صاحب دارد ساکت هستید آنها هم هر کاری دوست دارند می کنند دود در چشم ما می رود ما پشت شما هستیم تا پای خون ما زحمت کشیدیم خودش که انقلاب نشد آنها هم کمک نکردن

  6. چرا باید مرحله سوم بزارید قیمت خودروهای چینی که مشخص هست تو بازار زیر قیمت کارخانه یه ایرانخودرو میموند که که دیدن مردم زیاد متقاضی هست اونم قطره چکانی ماشین به مردم دادن حالا هم یه پلاس یا ارتقاء کیفیت به ماشین ها دادن شده خودروی جدید به هر محصول ۲۰۰ میلیون اضافه کردن اخه خدا رو خوش میاد همش دزدی تو این مملکت چرا مردم مستضعف باید بیچاره تر بشن چرا هیچ مسئولی جوابگو نیست چرا باید این شرکت ها خون مردم رو توشیشه کنن خودروی دست دوم وارد کنید حداقل در این لگن ساز ها تخته بشه

  7. هرچی سرتون میاد حقتون تادفعه دیگه اسم ثبت نام میشه بدو بدو نروید بانک وکافی نت همین شما ها هستید که پراید ۲۰ میلیونی کردید ۳۲۰ از قدیم میگن تا خرهست خرسوار هست نکنیدنخرید فقط تواین کشورعقب افتاده هستن ازاین کارا میکنن خداریشه هرچی دلال کاسب اخلالگر توحوزه مسکن خودرو مواد غذایی نابود کنه الهی امین

  8. بابا باز کنید این چجور قانونی هست الان ازبرج ۲بازنشده ۲دفعه بازشد پول نداشتیم ۳سال قبلشم قرعه کشی نوشتم به ناممان نیفتاد الان باز همین اولیشوجورکردیم بازنمیشه بخدا نامردی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا