صندوق بازنشستگی چقدر وام پرداخت کرد؟

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و ۳۲هزار فقره تسهیلات ضروری بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۰میلیون تومان به حساب واجدان شرایط واریز شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، براساس گزارش یک ماهه حوزه فنی صندوق بازنشستگی کشوری که از ابتدای مهر تا ۹آبان تهیه شده است. ۹۵ درصد احکام برقراری حقوق مهرماه امسال، مربوط به دستگاه آموزش و پرورش است.

بر این اساس، طی یک ماه اخیر، در اداره کل استان تهران نیز پنج هزار و ۳۳۵ مورد برقراری حقوق بازنشستگی. هشت هزار و ۱۸۰مورد مکاتبات و پرونده‌های واصله به اداره کل، ۱۱هزار و ۳۰۰ مورد انجام کارشناسی و مشاوره حضوری. ۶ هزار و ۷۲۵ مورد پاسخگویی تلفنی به بازنشستگان و ۷۶۳ مورد احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور انجام گرفته است.

پرداخت ۳۲ هزار وام ضروری بازنشستگان

همچنین براساس این گزارش ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری. به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و ۳۲هزار فقره تسهیلات ضروری بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۰میلیون تومان به حساب واجدان شرایط واریز شده است.

رسیدگی به ۵۳۳ هزار و ۱۳ مورد پرونده خدمات بیمه‌ای درمان در قالب قرارداد جبران هزینه خسارت درمان. تهیه و پیشنهاد جدول تعهدات بیمه تکمیلی درمان و تعیین سرانه برای سال ۱۴۰۳. بررسی آماری متقاضیان طرح اختیاری که با توجه به عدم استقبال و به حدنصاب نرسیدن متقاضیان این طرح لغو شد. نیز از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه فرهنگی ‌و اجتماعی این صندوق بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک ماه اخیر، پرداخت اقساط سر رسید شده. فروشگاه افق کوروش به مبلغ ۴۹ میلیارد ریال، ایجاد امکان خرید تخفیفی_تقسیطی بیمه ملت تا سقف ۱۱۰ میلیون ریال. طی اقساط ۱۱ ماهه برای مشترکان صندوق، ایجاد امکان خرید اعتباری از شرکت استیل البرز تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال. طی اقساط ۱۲ ماهه برای مشترکان صندوق، امضای تفاهم نامه با شرکت امداد خودرو بابت ارائه خدمات مربوطه و صدور ۱۸۱ هزار و ۶۸ فقره بیمه نامه ملت برای بازنشستگان کشوری انجام شده است.

همچنین در مهر امسال بیش از ۵۱هزار و ۲۹۱ تماس با مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ ثبت شده. در مقایسه با شهریور امسال ۴.۸ درصد افزایش یافته است. در مهر ۱۴۰۲ بیش از ۷هزار و ۷۵ مورد درخواست خدمت نیز از طریق پیام صوتی. نرم افزار صبا و سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت شده است.

برگزاری جلسات درباره بازنشستگان وزارت بهداشت و رتبه بندی معلمان بازنشسته

در حوزه درآمد و هزینه نیز برگزاری جلسات درباره بازنشستگان وزارت بهداشت و رتبه بندی معلمان بازنشسته. ارتقای سیستم‌های درآمد و هزینه همچون سیستم شاغلان (تحت وب). برگزاری جلسه و تبادل اطلاعات با خزانه داری کل کشور و سازمان اداری و استخدامی و تفویض اختیار کار اجرایی این اداره کل به همه استان‌ها عملیاتی شده است.

تامین منابع و پرداخت حقوق مهر همراه با پرداخت احکام برقراری‌های جدید. مدیریت مبادی اطلاع‌رسانی به مخاطبان در سایت صندوق، کانال‌های بله و ایتا، اینستاگرام و… از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر است.

صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و ۶۴۱ هزار بازنشسته و وظیفه‌بگیر کشوری دومین صندوق بازنشستگی و بیمه‌ای کشور. و ضریب پشتیبانی آن ۰.۵ است.

منبع: ایرنا

بانک و بیمه
شناسه : 386302
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا