جاده چالوس بازگشایی شد

مدیرکل تجهیزات سازمان راهداری گفت: به دلیل بارش‌های سیل آسای روز گذشته پل‌ها و محور‌های روستایی دچار آسیب و تخریب شدند که در حال تعمیر آنها هستیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، غلامعباس بهرامی نیا گفت. محور قدیم چالوس -مرزن آباد که به دلیل بارش های روز گذشته مسدود اعلام شده بود. با همکاری نیروهای سازمان راهداری پاکسازی شده و تردد در این محورها برقرار است .

به گفته مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری تمامی محورهای روستایی پاکسازی شده. تنها در برخی از محورهای روستایی چالوس دو دستگاه پل آسیب دید. یک دستگاه پل هم به صورت کامل تخریب شد. در این محور در حال مونتاژ کردن پل موقت هستیم.

او می گوید: با توجه به هشدارهای هواشناسی که صادر شده بود. تمامی بخش ها آمادگی کامل برای جلوگیری از تخریب و آسیب وارد شدن به پل و معابر را دارند. در این حوزه مشکلی وجود نداردو در حال حاضر تمامی محورها باز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 386363
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. باسلام دختر من الان شش سال هست ک در دانشگاه غیر انتفاعی مدیر فرهنگی هست و خیلی هم ب کارش وارد که رئیس دانشگاه رضایت کامل ازش دارد چرا ایشان نتوانستند از سابقه ای ک دارند استفاده کنند فرزند ایثار گر هم هستند لطفاً اپیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا