تداوم عملیات زمینی در غزه

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز(پنجشنبه) با انتشار خبری در پایگاه اینترنتی خود نوشت که «عملیات زمینی در نوار غزه به تعلیق درآمده است» اما کمی بعد این خبر را حذف و آن را اصلاح کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی خبر منتشر شده در وبگاه اینترنتی خود درباره توقف عملیات زمینی در نوار غزه را حذف و تداوم عملیات در نوار غزه را اعلام کرد.

وبگاه متعلق به ارتش صهیونیستی با حذف این خبر نوشت، عملیات نظامیان ارتش در نوار غزه ادامه دارد.

روسیا الیوم نوشت، اشتباه چاپی منجر به انتشار خبر توقف عملیات زمینی در غزه شد که متعاقبا به روز رسانی آن صورت گرفت

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه به روز رسانی‌ شده مدعی شد، یک پایگاه نظامی وابسته به جنبش حماس را در «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه تحت کنترل خود در آورده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای وابسته به ارتش یک پایگاه نظامی وابسته به حماس را تحت تسلط خود در آورده‌اند.

وی ادامه داد، طی این عملیات اشغالگران با نیروهای جنبش حماس و جهاد در این منطقه وارد درگیری‌های مستقیم شدند و  بعد از ۱۰ ساعت درگیری بر این منطقه تسلط یافتند.

بنا بر این گزارش، تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۵ تن و مجموع کشته‌شدگان آن از ۷ اکتبر به ۳۵۲ نفر رسیده است./دنیای اقتصاد

سیاسی
شناسه : 387249
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. بسم رب الشهدا و الصدیقین : سوره اسرا آیه ۴ و ۵ در مورد قوم اسرائیل یهودیان نازل شده و پس از دو مرتبه طغیان فساد جنایات بزرگ این قوم متلاشی پراکنده اسیر و نابود می شوند یکی در زمانی بوده که حضرت موسی به کوه طور در سینا میرود برای دریافت لوح ده فرمان و پس از بازگشت حضرت موسی مشاهده می کند که این قوم اسرائیل یهودیان طغیان فساد فحشا خیانت جنایت می کنند گوساله پرست شده اند و زمان دومش در سرزمین فلسطین رخ داده که ۷۵ سال است که سر به طغیانگری فساد غارت کشتار تجاوزات مختلف جرم جنایات بسیاری زده اند و این پایان این قوم اسرائیل یهودیان صهیونیستی در سرزمین فلسطین و در سر تا سر جهان است . و ما به وعده الهی صدق صداقت خداوند جل جلاله ایمان کامل داشته و داریم و به زودی زود محقق می شود و در شرف محقق شدنش است .
    بسم الله الرحمن الرحیم :
    وَقَضَیْنَا إِلَىٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا ﴿۴﴾
    ما در تورات به بنی اسرائیل خبر دادیم که قطعاً دو بار در زمین فساد می کنید و [در برابر طاعت خدا] به سرکشی و طغیان [و نسبت به مردم به برتری جویی و ستمی] بزرگ دچار می شوید. (۴)
    فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ ۚ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا ﴿۵﴾
    پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن، اسیر کردن و ربودن ثروت و اموالتان] لابه لای خانه ها را [به طور کامل و با دقت] جستجو می کنند؛ و یقیناً این وعده ای انجام شدنی است. (۵) . راست گفت خداوند جل جلاله کبیرا کبیرا .
    اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی در فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و از ملامت ملامت کنندگان منافقین درویان دروغگویان ترسویان بزدلان سیاست باز شامورتی بازان موذی هرگز نهراسید و گامهایتان محکم را استوار بردارید ای رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین ای رزمندگان مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص ای مجاهدین فی سبیل الله با تمامی قوایتان بر قوم ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین جنایتکاران اسراییل صهیونیستی یهودی اشغالگران با شدت حدت اقتدار قدرت قاطعانه نبرد کنید یورش برید با همه توان قواهایتان که وعده و نصرت الهی به زودی زود تحقق میابد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . فان حزب الله هم الغالبون . ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم . الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول الله ص خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .‌ التماس دعا و صلوات . و من الله التوفیق .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا