پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته آغاز شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: پاداش تمام فرهنگیان بازنشسته تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رضا مرادصحرایی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش عزیز و گوهر ملت است اظهارکرد: هیچ فعالیتی در آموزش و پرورش زودبازده نیست ولی خوش‌بازده است.

وی با بیان اینکه نباید معلم در سر کلاس درس جز تعلیم و تربیت صحبت دیگری داشته باشد. افزود: پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده و تا پایان سال هم به اتمام می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد. برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۴۳ هزار میلیارد تومان هزینه شد. در ابتدای این طرح اشکالاتی نیز وجود داشت که ۵۷۲ هزار نفر اعتراض داشتند اما یک به یک آنها بررسی شد.

مراد صحرایی با بیان اینکه آینده هر کشوری در آموزش و پرورش آن ساخته می‌شود. تاکید کرد: معلمان کلیدی‌ترین عناصر ایجاد تحول برای ساخت آینده هستند. اگر خراسان شمالی با همین سرعت پیش رود قطعاً آینده درخشانی در حوزه فرهنگی دارد.

منبع: تسنیم

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 387390
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. خاک تو سرتون بمیرین از اول تا اخرتون که فقط دروغ میگین تقریبا نزدیک به یکسال ازدواج کردیم هنو وامی ندیدمی برین همتون از اول تا اخر بمیرین انشاالله خدا هرچی ذلت هست سربچه هاتون بیارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا