استخدام ۵۰ هزار معلم جدید در سال جاری

وزیر آموزش و پرورش: امسال با استخدام ۵۰ هزار معلم جدید شاهد استخدام تاریخی و بی‌سابقه بودیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در سفر یک روزه خود به خراسان‌شمالی در نشست صمیمی با نو معلمان اظهارکرد: امسال با استخدام ۵۰ هزار معلم جدید شاهد استخدام تاریخی و بی‌سابقه بودیم.

وی گفت: بیشترین آمار استخدام در سابقه مجموعه آموزش و پرورش، چهل هزار نفر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان افسران تمدن ساز هستند، از استخدام تعداد کثیری معلمان دیگر تا شش ماه آینده خبر داد و افزود: آموزش و پرورش در خراسان‌شمالی نیز یک هزار معلم جدید را جذب کرده است که اتفاق مهمی است زیرا این معلمان استخدام شده از مهم‌ترین و دغدغه‌مندترین افراد انتخاب و برگزیده شده‌اند.

صحرایی با اشاره به اینکه باید قدر شناس معلمان باشیم، بیان داشت: معلمی کارمندی نیست و وظیفه دولت و مجلس تامین معیشت معلمان و وظیفه خانواده‌ها حفظ شأن و منزلت آنان است.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم شأن معلم را نشان دهیم باید از خودمان آغاز کنیم با این استدلال و منطق که چرخ پیشرفت کشور به دستان معلمان می چرخد چون معلمان آموزنده نیکی‌ها و جایگزین ناپذیر هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از وظایف مهم ما آشنایی دانش آموزان با آداب و سنن محلی و یاد دادن اندیشه اسلامی به آنان است ما نگهبان مغزها هستیم لذا شأن و منزلت معلمان بسیار بالا است و این رسالت بزرگ و عظیم را باید پاس داشت.

فارس 

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 387474
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. تو رو خدا منم استخدام کنید. متاهلم. دو تا بچه دارم. تو تکمیل ظرفیت دبیری شرکت کردم. اصلا منو بفرستید روی قله کوه. با مدرک فوق لیسانس به خدا سوادم از خیلی از معلم های الانه بیشتره

    1. سلام وخسته نباشید بله ۵۰ هزار استخدام کردین دستتون درد نکنه ول دل هزاران جوان مجرد که هیچ سهمیه ای نداشتن شکوندید این جوانان به چه امیدی زندگی کنن که نه تو ۴۰ سالگی تشکیل خانواده دادن ونه کار ابرو مندانه ای دارن وشما هم با این سهمیه بندی عدالت را زیر پا گذاشین وحق خیلی از جوانان رو ضایع کردین ،امیدوارم یه تجدید نظر بفرمایید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا