چرا ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز نشد؟

حسن ایزدان از خلف وعده سازمان در زمینه ثبت نام وام ضروری انتقاد کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) از خلف وعده سازمان در زمینه ثبت نام وام ضروری بیست میلیون تومانی انتقاد کرد.

او گفت: طبق وعده‌هایی که داده بودند قرار بود سامانه ثبت نام وام از دیروز (بیستم آبان ماه) باز شود و ثبت نام تا پایان ماه ادامه داشته باشد اما متاسفانه تا این لحظه سامانه باز نشده و تلاش بازنشستگان برای ثبت نام با این عبارت مواجه می‌شود که «فعلاً ثبت نام امکانپذیر نیست».

ایزدان با بیان اینکه بازنشستگان بلاتکلیف مانده‌اند؛ افزود: طبق وعده‌هایی که قبلاً داده بودند این ماه نوبت سازمان تامین اجتماعی‌ست که برای ثبت نام وام سامانه را باز کند اما متاسفانه به این وعده عمل نکردند.

بازرس کانون بازنشستگان تهران اضافه کرد: از روز گذشته بازنشستگان مرتب با کانون تماس می‌گیرند و خواستار توضیحات هستند؛ امیدواریم تامین اجتماعی در این زمینه توضیح بدهد که چرا بازنشستگان برای یک وام بیست میلیون تومانی باید بلاتکلیف و سرگردان شوند؟

ایلنا 

 

بانک و بیمه
شناسه : 387860
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

    1. من به کانون مراجعه کردم گفتند باید سه سال از عضویت شما بگذرد تا ثبت نامت برای وام انجام بشود
      خیلی ناراحت کننده و خنده داره تصور کنید سه سال دیگه می‌خوان برام قرعه کشی کنند و بییییست میلیون وام بدهند .

  1. بنده سه سال است که به کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شهر آبادان مراجعه نمودم ولی متاسفانه وام دریافت نکردم مستاجر هستم درای دو فرزند بیکار هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا