ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه و‌ آغاز بارش‌ها خبر داد و برای استان‌های ساحلی جنوب کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جوی آرام است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در غرب، جنوب غرب، غرب، برخی مناطق شمال غرب، پنجشنبه در غرب، جنوب غرب و جنوب و روز جمعه در شمال غرب،‌ استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲ روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی شده است.

توصیف سامانه: افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج

زمان شروع: صبح چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۴

زمان پایان: شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

نوع مخاطره: افزایش سرعت باد لحظه‌ای شرقی ـ جنوب غربی در مناطق ساحلی و دور از سواحل شمال و مرکز خلیج فارس و تنگه هرمز و نواحی غربی دریای عمان با بیشینه سرعت باد ۲۴ نات و بیشینه افزایش ارتفاع امواج ۱.۵ متر.

منطقه اثر: خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر و تنگه هرمز، در استان هرمزگان و نواحی غربی دریای عمان.

اثر مخاطره: اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، احتمال اختلال در تردد کشتی‌های تجاری.

توصیه: خودداری از تردد شناورهای سبک، خودداری از فعالیت‌های تفریحی و شنا، تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری و تمهیدات لازم جهت تردد کشتی‌های تجاری./ تسنیم

عمومی
شناسه : 388086
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. هر مسئولی برای برداشته شدن قانون سربازی قدمی بردارد برای خودش باقیات وصالحات باقی گذاشته،اگر علاقمندان به سربازی بروند که بهتر است، حقوقشان را هم بدهید تا مدیون بچه ها نباشید،بردارید این قانون رضاخانی را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا