رئیس اتحادیه بارفروشان تهران پاسخ داد:

دلایل گرانی گوجه فرنگی و خیار

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: به علت بارندگی در روزهای گذشته امکان برداشت محصولاتی همچون گوجه فرنگی و خیار چند روز وجود نداشت و همین موضوع باعث نوسان در بازار شد که خوشبختانه با عرضه فراوان این صیفی‌جات در بازار قیمت‌ها به قبل بازگشته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس گزارش‌های رسیده و مشاهدات میدانی قیمت برخی صیفی‌جات از جمله گوجه فرنگی و خیار در روزهای گذشته دچار نوساناتی شده است.

مصطفی دارایی نژاد – رئیس اتحادیه بارفروشان در پاسخ به چرایی این افزایش قیمت گفت: چند روزی بارندگی داشتیم و امکان چیدن گوجه‌فرنگی و خیار وجود نداشت. از طرفی گوجه فرنگی بوشهر نیز حدودا ۱۰ روز زمان نیاز داشت تا به دست بیاید و وارد بازار شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این مشکل مرتفع شده و گوجه فرنگی و خیار حدود ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان افت قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد:شب گذشته گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان خرید و فروش شد در حالی که قیمت آن به کیلویی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان هم رسیده بود.

دارایی نژاد تصریح کرد: بار فراوان است. در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه را زیاد کردیم تا قیمت‌ها شکسته شود و به حالت قبل برگردد./ایسنا

کشاورزی
شناسه : 388115
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. دلیل همه گرانی های فاجعه بار و دلیل اینهمه فساد و بی بندوباری بی سابقه، که از اول انقلاب تا حالا فقط تو این دولت دیده شده، بی کفایتی شدید مسئولین توی این دو سال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا