طراحی آیفون SE جدید لو رفت

طرفداران آیفون باید بدانند که چهارمین سری از گوشی‌های مقرون به صرفه آیفون شبیه به آیفون 14 خواهد بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، اپل قرار است نسل چهارم آیفون SE مقرون به صرفه خود را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که بدنه آن بسیار شبیه به آیفون ۱۴ خواهد بود. تا پیش از این، سری SE دارای یک آیفون با طراحی ۸ سبک بود. که گفته می‌شود با مدلی که در راه است این نوع طراحی به پایان می‌رسد. وعده ظاهری مدرن‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر نیز برای این سری داده شده است.

نسل چهارم آیفون SE که با نام D59 یا کد Ghost شناخته می شود. همان طراحی مسطح بدون دکمه لمسی ID را میزبانی می‌کند. اکنون در همه آیفون‌های اخیراً عرضه شده مشاهده می‌کنید. ظاهراً حدود ۶ گرم سبک‌تر از آیفون ۱۴ و وزن ۱۶۵ گرم خواهد بود.

دلیل سبک بودن SE 4 این است که به جای لنز سه گانه‌ای که در ۱۴ می‌بینیم. از یک دوربین منفرد بهره می‌برد. شما یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پشت با صفحه پشتی سفارشی دارید. تغییرات طراحی را برآورده می‌کند. این شرکت احتمالاً نمی‌خواست خیلی از ظاهر پیشینیان SE 4 فاصله بگیرد. از این رو، یک لنز را انتخاب کرد.

یکی دیگر از شباهت‌های آیفون ۱۴ و SE 4 می‌تواند نوع رنگ Midnight باشد. در مدل قبلی دیده می‌شود. برخی از نمونه‌های اولیه برای iPhone SE 4 در رنگ مشکی نشان می‌دهد. این رنگ نیز ممکن است یکی از گزینه‌ها باشد.

منبع: gizmodo

دانش و فناوری
شناسه : 388453
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا