رشد شاخص بورس در روز رکود معاملات

ارزش معاملات بازار سرمایه همچنان حکایت از ادامه دار بودن روز های رکودی بازار دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بازار سهام آخرین چهارمین روز کاری هفته را همانند روز های اخیر، در شرایط رکودی ادامه داد به نحوی که اکثر سهام بازار در محدوده ی صفر تابلو معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲ هزار و ۱۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۰ هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۳ هزار واحدی به ارتفاع ۷۰۳ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شستا»، «فولاد» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «غصینو» و «خدیزل» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «وساخت» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فصبا»، «کرومیت» و «ثرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۷۰۰  میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۷۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۹ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند./تسنیم

بورس
شناسه : 389866
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا