زمان پرداخت معوقات پرستاران اعلام شد

ناصحی گفت: تا دو هفته آینده براساس منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار می‌دهد معوقات پرستاران پرداخت می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمد مهدی ناصحی گفت: هزینه‌های ۶ ماه اول امسال که جزو معوقات تعرفه گذاری پرستاران کشور است تا ۲ هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه مبلغ بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان را در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار می‌دهد تا مطالبات پرستاران سراسر کشور مربوط به نیمه اول امسال پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه هماهنگی برای پرداخت معوقات پرستاران در نیمه دوم سال در حال انجام و پیگیری است گفت: ما از پرستاران بابت تاخیر در پرداخت تعرفه گذاری پرستاران عذر می‌خواهیم و امیدواریم از این پس به موقع منابع در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد تا پرداخت‌ها به موقع به جامعه پرستاری انجام شود.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 390324
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. همانطور که حضرت زینب سلام الله علیهم با روحیه ایثار وکذشته آن کاروان زخمی رامرحمی شد پرستاران عزیز مملکتمونم همان سبک و سیاق رادارند انانرادلزده نکنیم وحقشان رابهموقع پرداخت کنیم تا باعث دلکرنیشان شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا