شیرخشک به داروخانه ها بازمی گردد

رئیس سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه گروه‌های نظارتی در سراسر کشور بازدید از تمامی شرکت‌های پخش را در دستور کار قرار داده‌اند، گفت: تمام شیرخشک‌های موجود در انبارهای شرکت‌های پخش بین داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید حیدر محمدی از مانور نظارتی گسترده در مراکز توزیع شیر خشک خبر داد و اظهار کرد. در راستای اصلاح سیاست‌های ارزی شیرخشک و به‌منظور اطمینان از مدیریت صحیح زنجیره تأمین شیرخشک برای نوزادان. سازمان غذا و دارو اقدام به برپایی گروه‌های نظارتی گسترده در سطح کشور کرد. بدین ترتیب که شرکت‌های توزیع‌کننده شیرخشک، در سطح کشور به صورت همزمان مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه گروه‌های نظارتی در سراسر کشور بازدید از تمامی شرکت‌های پخش را در دستور کار قرار داده‌اند. گفت: با صدور برنامه توزیع توسط معاونت‌های معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی. شیرخشک موجود در انبارهای شرکت‌های پخش بین داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

وی افزود: به‌منظور جلوگیری از احتکار، تمامی محصولاتی که در انبار شرکت‌ها موجودند. با صدور برنامه توزیع توسط معاونت‌های غذا و داروی سطح کشور. بین داروخانه‌ها توزیع می‌شوند تا از رسیدن هرچه زودتر محصول به دست مصرف‌کنندگان نهایی اطمینان حاصل کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ضمن تأکید بر اینکه در استان تهران گروه‌های بازرسی سه دانشگاه علوم پزشکی به صورت متمرکز از طرف سازمان غذا و دارو اعزام شده‌اند. بیان کرد: در اولین مانور نظارتی در سطح استان تهران ۱۰ گروه بازرسی به منظور بازدید از ۲۵ شعبه متعلق به ۱۳ شرکت پخش، اعزام شده‌اند. تا بر روند توزیع مناسب شیرخشک نظارت داشته باشند. لازم به ذکر است نظارت‌های سازمان غذا و دارو طی روزهای آینده. نیز به صورت مستمر در سراسر کشور فعال بوده و گسترش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

صنعت و معدن
شناسه : 390618
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. هیچ داروخانه ای حاضر نیست بخاطر ۵ هزار تومن کلی از مشتری هاشو از دست بده . فرایند وارد کردن کد ملی و تایید کردنش زمان بر هست و خیلی وقتا یا سایت مشکل داره یا اینترنت مشکل داره و مشتری ها مجبورن صبر کنن . برعکس جاهایی مثل بانک و بیمارستان و … مردم هیچوقت دوست ندارن توی داروخانه منتظر بمونن و اگه ببینن صف بیشتر از یه دقیقه تکون نمیخوره ، بلافاصله میرن یه داروخانه ی دیگه و این یعنی ضرر واسه اون داروخانه .
    برای همین اکثر داروخانه ها از خرید شیرخشک امتناع میکنن .
    به همین دلیل پیداکردن شیرخشک نسبت به قبل ۱۰ برابر سخت تر شده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا