وزیر اقتصاد پاسخ داد: سهام عدالت جاماندگان به کجا رسید؟

وزیر اقتصاد درباره آخرین جزییات اعطای سهام عدالت به جاماندگان، گفت: آیین نامه پرداخت به ذینفعان و جمعیت تحت پوشش آماده است و به محض توافق با وزارت خانه‌ها، اجرایی می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، خاندوزی در جمع خبرنگاران درباره آخرین جزییات اعطای سهام عدالت به جاماندگان، گفت: اینکه چه سهام هایی از کدام وزارتخانه ها برای اعطای سهام عدالت اختصاص یابد، مورد توافق وزارت خانه های مربوطه قرار نگرفته است.

وی با تاکید براینکه منتظریم وزارت‌خانه‌ها سهام خودشان را اعلام کنند، گفت: آیین نامه پرداخت به ذینفعان و جمعیت تحت پوشش آماده است. و به محض توافق با وزارت خانه‌ها، اجرایی می شود.

وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که «قبلا گفته بودید که آیین نامه پیش بینی پذیری ماده ۲۴ قانون بهبود محیط کسب و کار تا آخر مهر در هیئت دولت نهایی میشه. اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. بالاخره این آیین نامه بعد از ۱۲ سال کی نهایی می‌شود؟ » گفت: ماده ۲۴ این قانون نیازمند ایین نامه ای است. تا برای اولین بار در نسبت دولت و بخش خصوصی کمک کند اقتصاد پیش بینی پذیر شود.

او با بیان اینکه طبق این بند باید دستگاه های دولتی پیش از اجرای مقررات اقتصادی حتما اطلاع رسانی کنند. تا بخش خصوصی غافلگیر نشود، تصریح کرد: آیین نامه مربوطه در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شد. و در دستور کار هیات وزیران قرار دارد. انشالله در اذرماه مورد تصویب نهایی دولت هم قرار می گیرد.

بورس
شناسه : 390830
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. الحمدلله دولت قهرمان و انقلابی ومردومی می‌خواهد تمام کم کاریها در ۴۲سال گذشته را جبران نماید ومسمم است که مشکلات کشور را به تحریم گره نزند واین مشکلات را از راه‌های دیگر حل فصل نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا