کاهش قیمت پر طرفدارهای ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی امروز 5 آذر 1402 شکل کاهشی به خود گرفت، افتی نرم که تمام داخلی‌ها آن را تجربه کردند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند طرح پیشنهاد ایران‌خودرو به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی یکی از دلایلی است که توانست بازار را کاهشی کند. در این طرح ایران خودرو به ثبت نام‌‌کنندگان این فرصت را می‌دهد. نسبت به تغییر خودرو ثبت نامی‌ خود اقدام کنند.

از سوی دیگر کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورده که امروز دلار هم برخلاف روز گذشته سمت و سوی کاهشی داشت. کاهشی که برخی از فعالان بازار خودرو آن را به افت قیمت در بازار نسبت می‌دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» با کاهش ۶ میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کرد. پس از آن بیشترین افت به «هایماS8» رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۲ میلیون تومان قیمت خورد. افت ۳میلیونی داشت. «هایما S8 پلاس» هم که روزگذشته کاهش ۲۰ میلیونی داشت. امروز به روند کاهشی خود ادامه داد. با کاهش ۵ میلیون تومانی در بازار یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» در بازار با افت ۴ میلیونی در بازار امروز ۷۵۲ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا امروز با افت و رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند. با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» با کاهش ۶ میلیونی در بازار ۷۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۲میلیونی ۸۰۲ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر کانال داد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد. امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار افت ۳ میلیونی داشت و ۶۰۷ میلیون تومان قیمت خورد.

منبع: اقتصاد نیوز

خودرو
شناسه : 390900
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا