زمان پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی اعلام شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از پایان آذرماه در کشور خبر داد و گفت: برای اولین بار در دولت سیزدهم پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به منظور ساخت مسکن روستایی به تصویب رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  غلامرضا صالحی اظهار کرد: با هماهنگی و اقدام خوبی که در حوزه مسکن روستایی در زمینه پرداخت تسهیلات اتفاق افتاد برای اولین بار در دولت سیزدهم پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی به تصویب رسید.

وی افزود: براساس آنچه مصوب شده قرار است پرداخت تعداد ۳۵۰ هزار فقره وام ۳۵۰ میلیون تومانی به منظور ساخت مسکن‌هایی روستایی انجام شود.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بحث صدور ضمانت نامه این تسهیلات، از سوی بانک مرکزی در دست پیگیری است و امیدواریم با همکاری بانک مرکزی بتوانیم این ضمانت نامه را برای بانک‌ها دریافت کنیم.

صالحی ادامه داد: امیدواریم از پایان آذرماه امسال شاهد پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی به منظور ساخت مسکن‌های روستایی در کشور باشیم.

وی با اشاره به تلاش برای تامین مسکن افراد فاقد مسکن در روستاهای کشور خاطرنشان کرد: این اتفاق و تسهیلات در تولید مسکن روستایی و تامین مسکن خانوارهای روستایی کمک خوبی می کند.

ایسنا

مسکن
شناسه : 390976
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    من یه گارگر هستم در روستا زندگی میکنم،
    الان من قسط سوم وام ۲۰۰تومانی را برداشتم، با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و هزینه حمل اون از شهر به روستا و هزینه‌های کارگر، هزینه قالب و بالابر و جک و… که از شهر به روستا به صورت کرایه ای میاریم و دوباره بایستی این مصالح اجاره ای را به شهر برگردونیم و هزار درد سر دیگه، تازه ساختمان به مرحله کامل دیوارچینی نرسیده، الان موندم چجور پول جور کنم، بقیه ساختمان و درست کنم، لذا از مسئولین محترم استدعا داریم با افزایش وام به۳۵۰،مابقی اون به ما تعلق بگیره، تا شاید کمکی بشه بتوانیم سر پناهی درست کنیم. با تشکر فراوان

  2. من چون سند شورایی دارم بانک نمی پذیرد و می گوید برای هر ۵۰ میلیون یک ضامن بیاورید .. الان بنیاد مجوز دو طبقه داده ولی بانک می گوید چون سند رسمی نداری باید برای هر ۵۰ میلیون یک ضامن بیاور یعنی حداقل پنج نفر و یا ده نفر و همه هم کارمند و از بانک ملی حقوق بگیر باشند … یعنی از هفت خان رستم هم سخت تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا