جنگل های دو هزار تنکابن همچنان می سوزد

جنگل‌های تنکابن از دیروز دوباره آتش گرفته و تلاش‌ها برای مهار آتش همچنان ادامه دارد. مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفته: با ورود ۲ بالگرد و تقویت تیم‌های عملیاتی در تلاشیم که آتش‌سوزی را مهار کنیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، یاسر منتظری از تنکابن اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در این مناطق آتش‌سوزی گسترده‌تر شده. بالگرد قادر به مهار آتش نبود که از صبح دو پرواز ناموفق و نزدیک به سقوط به دلیل شدت زیاد باد داشته است.

وی افزود: حدود ۲ هکتار از جنگل‌های دوهزار در هفته گذشته سوخته بود. از دیروز دوباره آتش‌سوزی شروع شده که فعلا نمی‌توانیم وسعت آن را تخمین بزنیم.

منتظری تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، تشکل‌های مردمی در این منطقه برای مهار آتش کمک می‌کنند. ولی وزش دوباره باد زحمات را چند برابر کرده است.

ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های مردم و یاری رساندن آنها به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی، تصریح کرد. نیاز به نیروی انسانی بیشتری است که در این وضعیت موجود بتواند در آتش برود نه اینکه اینجا جمع بشوند و تماشاچی باشند. آنهایی که واقعا می‌توانند برای خاموش کردن آتش به دل جنگل بروند فقط بیایند.

منبع: فارس

حوادث
شناسه : 391103
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. چرا برای اینکه مردم رو تو دل آتیش بفرستید از نیروهای سپاه و بسیج کمک نمی گیرید مگه اونها ایرانی نیستند مگر مثل بقیه تکلیف ندارند اگر قرار است مردم به دل آتیش بروند با سپاه و بسیج همگی با هم بروند تا آتیش رو خاموش کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا