شرایط فروش قطعی لاماری ایما اعلام شد

شرکت آرین پارس موتور برنامه فروش لاماری ایما با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری را اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در این شرایط فروش قیمت قطعی لاماری ایما یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان اعلام شده است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده خودروها طی ۹۰ روز کاری و با مدل سال ۱۴۰۲ به دست مشتریان می رسند. در این بخشنامه فروش مشتریان می توانند. رنگ های سفید، مشکی، سبز، قرمز و خاکستری را انتخاب کنند.

با توجه به اطلاعیه آرین پارس موتور برای فروش لاماری ایما با قیمت قطعی، متقاضیان می توانند از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۲ آذر تا ۱۵ آذر فرایند ثبت نام را با مراجعه به وبسایت رسمی سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی طی نمایند.

همچنین نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری (تلاش خودروی ایرانیان) این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است. که تمام فرایند ثبت نام مشتریان توسط کارشناسان این نمایندگی انجام شود. در حال حاضر نمایندگی لاماری تلاش خودروی ایرانیان در تهران و تبریز فعال است. و خدمات غیر حضوری خود را به تمام مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

متقاضیان این برنامه فروش لاماری ایما برای سهولت در فرایند ثبت نام و پیگیری می توانند. با شماره های ۰۲۱۲۲۳۸۶۲۹۴، ۰۲۱۲۲۳۸۶۳۱۴ و ۰۲۱۲۲۳۸۶۳۱۹ نمایندگی تهران و شماره ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ نمایندگی تبریز تلاش خودروی ایرانیان در ارتباط باشند.

آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 391590
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. تف توشرف نداشتتون.باکشورداریتون.سه ماهه توقبرپدر نداشتت بودکه الکی میگی سه ماهه.من پارسال ثبت‌نام کردم نوبتم زده شد سال آینده تابستون.کدوم کشور تو دنیا چنین چیزی هست.بعدبراحرف مفت زدن اولن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا