فروش اقساطی تیگارد در سامانه یکپارچه آغاز شد

شرکت تیگارد موتور شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 ویژه آذر ۱۴۰۲ را برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی اعلام کرد. این شرایط فروش برای مشتریانی است که درخواست خرید خود را بر روی سامانه ثبت می کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در این شرایط فروش اقساطی نیازی به ضامن نیست. و در طرح فروش اقساط یکساله، نرخ بهره صفر درصد اعلام شده است. زمان تحویل تیگارد X35 در این شرایط فروش ۹۰ روز کاری است و مشتریان می توانند رنگ های سفید، مشکی و نقره ای این خودرو را خریداری کنند. قیمت مصوب این کراس اوور مونتاژی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین برای ثبت نام به پیش پرداخت ۶۵۰ میلیون تومانی نیاز است. همچنین متقاضیان می توانند از اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه استفاده کنند.

تیگارد X35 همان بایک بیجینگ X35 است که در بازار ایران با تغییر نشان تجاری مونتاژ می شود. این خودرو یک کراس اوور جمع و جور به حساب می آید و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. X35 قدرت ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این خودروی سانیار موتور می رساند.

در این خودرو امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم و پارچه، دو کیسه هوا و… مجهز است.

آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 391856
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا