انتشار متن نهایی لایحه برنامه هفتم توسعه

متن نهایی لایحه برنامه هفتم توسعه ارسالی به شورای نگهبان منتشر شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه ۲۸ خرداد امسال مشتمل بر ۲۴ فصل، ۵۸ زیر فصل، ۱۱۸ ماده، ۴۰۸ بند، ۸۶ جز و ۵۵ تبصره تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و فرآیند رسیدگی به آن بر اساس ماده ۱۸۰ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از ابتدای تیر در کمیسیون تلفیق آغاز و نمایندگان مجلس از سوم مهرماه درصحن علنی مجلس شروع به بررسی کردند و در نهایت بررسی این لایحه در تاریخ ۱ آذرماه به پایان رسید و جهت تطبیق با شرع مقدس اسلام و قانون اساسی به شورای نگهبان ارسال گردید.

برنامه پنج‌ ساله هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان سال ۱۴۰۷ هجری شمسی اجرایی می‌شود.

تسنیم

سیاسی
شناسه : 391894
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. عربستان دفتری باز می کند.. تو ایران.. مردم میرن اسم می نویسند… و میرن… ها…. ما دیگه کاری حج نداریم نه… دفترش میاد ثبت نام می کنند.. ومیرن… به این شکل ما از حج خارج میشیم.. اره…. جانان.. غدیری……

  2. سلام جایگاه درآمدهای قوه قضائیه در بودجه ۱۴۰۳ کجاست؟
    درآمدهای قوه قضائیه =درآمد حاصل از صادرات نفت .
    آیا قوه قضائیه مالیات میدهد؟ به چه میزان و چگونه ؟
    جناب آقای منظور اخذ مالیات از فروشگاه‌ها و پایانه ها را بعنوان ارزش افزوده حذف کنید و به قیمت تمام شده در خروج از خط تولید اضافه کنید. اینگونه دولت کنترل دقیق تر و امکان وصول بیشتری دارد.با این روش دولت روزانه همزمان با خط تولید و خروج کالا از منابع تولید مالیات خودرا وصول می کند. و فروشگاه‌ها و پایانه ها مسئول وصول ارزش افزوده و پرداخت با تاخیر آن به دولت نمی باشند و کنترل دقیق تر میشود. خط تولید موظف به پرداخت مالیات قبل از خروج کالا می باشد.

  3. سلام جناب آقای منظور توزیع عادلانه بودجه باعث ثبات و امنیت کشور میشود. متروی اهواز که یک کلان شهر است و اهمیت اقتصادی فراوانی دارد بیش از سی سال گذشته است .‌خواهشمند است تکمیل و راه اندازی این طرح بزرگ را در دستور کار تکمیل پروژه های نا تمام قرار دهید.‌با تشکر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا