سود سهام عدالت امسال به موقع واریز می‌شود؟

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس گفت: در خصوص واریز به موقع سود سهام عدالت از سمت شرکت‌ها پیگیری ویژه انجام می‌گیرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  سعید واشقانی فراهانی رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر واریز به موقع سود مجامع شرکت‌ها است و این پیگیری تنها منوط به شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت نیست و در خصوص کلیه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس لزوم رعایت قوانین و مقررات از جمله پرداخت به موقع سود سهامداران همواره مورد تاکید و توجه سازمان بورس بوده است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در خصوص واریز به موقع سود سهام عدالت توسط شرکت‌های سرمایه پذیر پیگیری ویژه انجام می‌گیرد و هفته‌ای چند بار این موضوع توسط سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می‌شود تا سریع‌تر سود‌ها پرداخت شود.

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس می‌گوید:هر شرکتی که در پرداخت سود تخلف کند مطابق مقررات موضوعه از جمله ماده ۲۴۰ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و ماده ۱۵ قانون توسعه ابزار‌ها و نهاد‌های مالی جدید با آن‌ها برخورد خواهد شد و بر اساس موارد هم پرونده تشکیل می‌دهیم.

بورس
شناسه : 391939
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. خواهش میکنم ازدولتمردان عدالت اسلامی رااجراعی کنیدمگه قرارنبودحامی اقشارمستضعفان باشیدچرابه افرادیکه پنج تاخانه بزرگترین کشاورزی مغازماشین دارندبهشپن پرداخت میکنیداینکه نشدعدالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا