مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد

میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، گفته می‌شود که صولت مرتضوی، وزیر کار در تلاش است تا تغییراتی در سطوح مدیریتی این وزارتخانه ایجاد کند. و در تازه‌ترین این تغییرات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد.

میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.

میرهاشم موسوی – عضو شورای مرکزی جبهه پایداری – از شهریور ۱۴۰۰ و با حضور عبدالملکی در وزارت کار به سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده بود. پیش از او مصطفی سالاری ریاست این سازمان را بر عهده داشت.

گفته می‌شود ایروان مسعودی‌اصل که گویا پیش از این معاون سازمان بازرسی کل کشور بوده. قرار است مسئولیت تامین اجتماعی را بر عهده بگیرد.

به نظر می‌رسد با توجه به سمت قبلی مسعودی‌اصل حضور او در سازمان تامین اجتماعی به امید اصلاح ساختار در این سازمان که تقریبا رو به ورشکستگی است. صورت گرفته است.

اعتمادآنلاین

سیاسی
شناسه : 392083
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. در برخی جاها گفته اند که برکناری این فرد با اسناد محرمانه مصادره شده توسط رزمندگان قسام در مراکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و اطلاعات بدست آمده در آنها از جواسیس اسراییل در ایران بی ارتباط نیست!

  2. آقا تامین اجتماعی یک نفر آدم کاردان باسواد اقتصادی کاردرست. صادق و سالم میخواهد البته اگر از بالا بخواهند و حمایت بشود ناینکه به میل آقایان باشد و بله قربان گو باشد و بیشتر از نصف حقوق بگیران نجومی که دولت گردن بار سازمان کرده به خود دولت برگردند و تمام بیمه شدگان را که دولت قرار بوده چند درصد از بیمه ی آنها را نداده خارج و بیمه های سالهای قبل که دردست دولت است و بیمه های فعلی به صندوق تامین اجتماعی واریز شود نه جیب دولت و دولت مثل سایر صندوقها که از بودجه ی ملی میدهد مقداری به تامین اجتماعی هم بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا