قیمت دنا در بازار آزاد کاهشی شد

قیمت دنا معمولی صفر سال ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۹ میلیونی به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، قیمت دنا صفر در بازار آزاد امروز کاهشی شده است. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت دنا پلاس ساده دنده‌ای با رینگ آلومینیومی و ترمز عقب دیسکی با ریزش ۹ میلیونی در یک روز به ۶۴۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت دنا معمولی صفر سال ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۹ میلیونی به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس قیمت خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد، قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو سال ۱۴۰۱ هم ۶۹۸ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت دنا پلاس ۶ دنده توربو نیز ۷۳۸ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو حوالی ۶۶۹ میلیون تومان تصویب شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز ۵۴۴ میلیون است.

دنا یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است که به هدف جایگزینی خودرو سمند و سمند سورن طراحی و ساخته شد. اما پس از عرضه این اتفاق رخ نداد و دنا به عنوان محصولی مستقل در کنار این خودرو‌ها تولید شد. این خودرو قرار بود سال ۱۳۹۱ وارد بازار داخلی و جهانی گردد که بالاخره پس از کشمکش‌ها و گفتگو‌های فراوان بر سر قیمت‌گذاری و با تأخیر زیاد در سال ۱۳۹۳ روانه بازار شد. خودرو دنا با موتور ای‌اف۷ (EF ۷) بنزینی عرضه شده‌است.

منبع: نبض بازار

خودرو
شناسه : 392169
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. همینه دیگه وقتی دولت و مجلس یک دست بشه هر طرف با خودش میگه من هرچی و هرکاری رو بخوام انجام بدم مورد تایید طرف مقابل هست و این طور می‌شود که تا یه ح فی و یا منبع درآمدی مشخص میشه طرف چه دولت و چه مجلس خودسر وارد عمل میشه و انجامش میده بعد ما خراب شد میندازن پای طرف مقابل یا هر دو میندازن گردن دولت قبل یا قبل‌تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا