قیمت ام وی ام X33 کراس در بازار آزاد

با آغاز تحویل ام وی ام X33 کراس، قیمت شاسی بلند جدید مدیران خودرو در بازار آزاد توسط دلالان و فروشندگان تعیین شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با بررسی های انجام شده از سوی خبرنگار این رسانه فروشندگان ام وی ام X33 کراس دنده‌ای قیمتی حدود ۸۷۰ تا ۸۸۰ میلیون تومان و فروشندگان ام وی ام X33 کراس اتوماتیک قیمتی حدود ۹۴۰ تا ۹۶۰ میلیون تومانرا برای این خودرو اعلام می کنند.

گفتنی است قیمت ثبت نامی X33 کراس اتوماتیک در نمایندگی ها ۸۹۷ تومان و قیمت ثبت نامی X33 کراس دنده ای نمایندگی ها ۸۰۰ میلیون تومان می باشد.


مشخصات فنی

این خودرو در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک CVT به بازار می آید. در ام وی ام X33 کراس اتوماتیک زیر کاپوت پیشرانه ۱ لیتر توربوشارژ سه سیلندر مجهز است. مثل دیگر پیشرانه های چری فناوری AVL اتریش را دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ های جلو منتقل می شود.

در نمونه دنده دستی پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی ۴ سیلندر را داریم. توان تولید ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. این همان مشخصات فنی ای است که قبل تر در ام وی ام X22 پرو هم دیده می شد. در هر دو نسخه دستی و اتوماتیک بنظر می رسد خروجی های فنی برای یک کراس اوور کوچک شهری مناسب و منطقی است.

این خودرو در واقع نسخه ای جایگزین برای X22 پرو است. همان عملکرد فنی را هم ثبت می کند. باید دید واکنش بازار در ادامه به قیمت گذاری این خودرو چه خواهد بود. اما از آنجا که نمایندگی های مدیران خودرو این کراس اوور را بصورت اقساط به فروش می رساند، انتظار می رود اختلاف قیمت کارخانه و بازار برای این خودرو کمتر از این هم بشود.

آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 392337
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا