ساعت تردد قطارهای مترو پرند تغییر می کند

مدیرعامل شرکت مترو تهران از تغییر ساعات مسافرگیری مترو پرند متناسب با نیاز مردم این شهر از هفته آینده خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مسعود درستی از کاهش فواصل زمانی تردد قطار مترو در پرند خبر داد. افزود: از هفته آینده ساعت تردد قطارهای مترو پرند با فواصل کمتر و بر اساس نیاز مردم این شهر تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: اکنون از ساعت هفت صبح مسافرگیری از ایستگاه پرند شروع شده و قطارها با فاصله زمانی ۱۲۰ دقیقه حرکت می‌کند. اما تلاش ما در شرکت مترو بر این است، که در آینده نزدیک فواصل حرکت قطارهای مترو پرند با رفع برخی از مشکلات کاهش یابد.

وی افزود: هفته جاری مسافرگیری آزمایشی است و متناسب با شرایط احتمال اینکه از هفته آینده ساعت مسافرگیری ها متناسب با نیاز مردم تغییر کند زیاد است.

منبع: مهر

مسکن
شناسه : 392408
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. اینجوری که بوش میاد هزینه بلیتش بالاست و من نمیدونم چرا پرند همه چیش باید قیمتش بالا باشه این از بازار مسکنش وبازار خوراکش هم که از تجریش گرونتره لباسش که دیگه بیشر.این هم از بلیت قیمت بلیتش که شایعه شده ۱۳ هزار .انگار که ساکنان پرند دارن تو یه کشور دیگه زندگی میکنن که قانونش فرق میکنه .اخه چرا باید هزینه ها انقدر بالا باشه مگه پرند جای مستعذفین نیستن پس چرا باهاشون اینجوری رفتار میشه ،یعنی دیگه بعد اینجا کجا باید برن که فقط زنده بمونن آخه چرا کسی به داد این مردم پرند نمیرسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا