قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در بازار چند؟

به گفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، در حال حاضر هر کیلوگرم شقه گوسفندی در بازار و قصابی‌ها ۴۷۰ هزار تومان‌ به فروش می‌رود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از یکی دو روز پیش خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه‌ قیمت گوشت قرمز بیش از اندازه گران شده است.

در این خبرها، ‌تصویری خاص از یک نوع گوشت قرمز بسته‌بندیِ ‌‌تیکه شده بدون استخوان و دارای بسته‌بندی، بکار گرفته و قیمت آن هم نزدیک ۸۰۰ تا ۹‌۰۰ هزار تومان درج شده است.

در این‌باره موضوع را از رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی پیگیری کردیم. ملکی با اشاره به ‌افزایش حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم شقه گوسفندی در بازار و قصابی‌ها ۴۷۰ هزار تومان‌ به فروش می‌رود.

رد خبر افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز

وی ادامه داد: مغازه‌داران هر کیلوگرم گوشت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۴۲۵ تا ۴۳۵ هزار تومان خریداری می‌کنند. با ۱۰ درصد سود به مردم می‌فروشند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: به دلیل خشکسالی‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشت. دام‌های مولد روانه کشتارگاه‌ها شدند و اکنون به صورت کاهش تولید، اثر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازار نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با رد خبر افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز، گفت: عده‌ای از اقشار جامعه احتمالا تقاضای گوشت‌های خاص ‌دارند که راسته، پاک‌کرده‌ و بسته‌بندی شده باشد. طبیعی است که قیمت این مدل گوشت، با گوشتی که اغلب مردم از بازار و قصابی‌ها خریداری می کنند، متفاوت خواهد بود.

منبع: دنیای اقتصاد

کشاورزی
شناسه : 392418
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. ازبرکات دولت مردمی که گوشت ۵۰هزاری شده ۵۰۰هزارتومان به وعدهاش واقعآعمل کردگرانی را۱۲۰برابرکردکارازاین بهترمعیشت رادرست کردسفره مردم راکوچک کردتااسراف نشودمسکن را۱۰۰برابرکردتادیگه کسی نتونه بخره اواره بشندبرای پیاده روی بخاطرقندوخون چربی

  2. الان به نظرتون گوش گران نیست ؟چون که ۸۰۰تومن نیست؟
    مطمئن باشید تا چند وقت دیگه به یک میلیون هم میرسه.خیلی از خانواده ها گوشت رو از سفره خودشون حذف کردند.یعنی شما حذفش کردین.

  3. آخه یک گوشت ۴۷۰ هزار تومان برای یک خانواده ۴ نفره نهایتش ۳ روزه هست مثلا دریک ماه ۳ کلیو گوشت بخرند فقط ۱.۵م پول گوشت وهزاران چیز دیگر از نان وبرنج وحبوبات مثلا کسی که ماهی ۱۰ م می گیره اگر اجازه خانه هم داشته باشد چه جوری باید زندگی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا