تاکید چندباره؛ فرآیند سهام عدالت متوفیان رایگان است

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص موضوعات مرتبط با سهام عدالت تاکید کرد. باید این نکته را تاکید کنیم که حتماً دارندگان سهام عدالت خبرهای رسمی را از مبادی رسمی و به ویژه رادیو و تلویزیون پیگیری و جستجو کنند.

وی افزود: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله. «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت خاطرنشان کرد. مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت فعلاً به صورت آزمایشی در دو استان زنجان و خراسان شمالی برگزار می‌شود. سایر استان‌ها نیز از سال آینده مجامع خود را آغاز می‌کنند.

منبع: سنا

بورس
شناسه : 392664
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

  1. چرا دروغ می گویید بنده بابت ثبت نام به یکی از دفاتر پیشخوان دراراک مراجعه کردم و جهت ثبت وراث مبلغ پانصد و سی هزار تومان از من گرفتند گفتم این پول برای چیه گفتند مقداری برای کسانی که این سایت را طراحی کردند مقداری هم مال قوه ی قضاییه است و مقداری هم بابت اجرت کار خودشان خلاصه پانصد و سی هزار تومان کارت کشیدم اگر نادرست است لطفاً اطلاع رسانی نمایید. و رسید آن هم موجود است

  2. سلام همش دروغ میگیدمن برای ثبت نام مرحوم پدرم ومرحومه مادرم نفری۴۸۰هزارتومان یعنی دونفری۹۶۰هزراتومان دردفترپیشخوان ازمن گرفتن مجبوریددروغ بگیدازکرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا