هزینه گواهینامه این افراد نیم بها شد

به مناسبت فرارسیدن روز ملی دانشجو، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای دانشجویان سراسر کشور صادر می‌کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی اعلام کرد طرح صدور نیم بهاء گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی ویژه دانشجویان در روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها نماینده رسمی و مجاز فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در امر صدور این مدرک بین المللی، اجرا می‌شود.

در راستای اجرای این طرح دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و انتخاب منوی “صدور اسناد” و سپس “گواهینامه رانندگی بین المللی”، درخواست دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی با اعتبار یک سال را ثبت کنند.

متقاضیان در این مرحله باید تصاویر گواهی نامه رانندگی ملی، صفحه اول گذرنامه، یک قطعه عکس پرسنلی و کارت دانشجویی معتبر خود را بارگذاری کرده. در آخر گزینه مرتبط با دانشجویان را انتخاب کنند.

گواهی نامه‌های صادر شده، طی ۷ تا ۱۰ روز کاری، برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 393153
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. دقیقا سود سهام عدالت مثله پارساله .اگه ۱۰میلون ارزش سهام عدالت. رو در نظر بگیریم .۱۰میلونو بزاری بانک .هر ماه چقدر نزدیک ۳۰۰تمن .اینا تازه بعد ۹ماه ۶۰۰ت سود سهام.یه مشت دزدن از سر تا تهه این دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا