صید میگوی سفید در خوزستان ممنوع شد

سرپرست معاونت صید اداره کل شیلات خوزستان گفت: صید میگوی سفید در صیدگاه‌های بوسیف، خوریات درویش و واسطه این استان ممنوع اعلام شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، فلامرز مزارعی عصر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد. براساس نتایج بررسی‌های انجام شده از سوی پژوهشکده آبزی پروری آب‌های جنوب کشور و به منظور بهسازی ذخایر ماهیان دریایی. صدور مجوز صید میگوی سفید در صیدگاه‌های بوسیف. خوریات درویش و واسطه و همچنین صیدگاه‌های ساحلی خوزستان از امروز پنجشنبه (۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲) تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می‌شود.

وی افزود: هرگونه صید، جا به جایی میگو و حمل ادوات صید این گونه در بنادر و صیدگاه‌های خوزستان از تاریخ ۲۷ آذر ماه سال‌جاری ممنوع خواهد بود.

مزارعی با تاکید بر اینکه صیادان باید قوانین صیادی را رعایت کنند، ادامه داد. یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات استان خوزستان در راستای انجام وظایف قانونی برای حفاظت از ذخایر آبزیان با انجام مأموریت‌های مشترک علاوه بر نظارت مستمر بر صیدگاه‌های استان. نسبت به راهنمایی، تذکر و برخورد قانونی با متخلفان اقدام می‌کند.

منبع: مهر

محیط زیست
شناسه : 393316
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. از پارسال تاامسال همه چی ده برابر شده بعد سود سهام ملت تکون نخورده!!!بابا والا خجالتم ی وقتایی خوبه،یبارم که شده امتحان کنید میبینید که خجالتم خوب چیزیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا