هوش مصنوعی، اینستاگرام را متحول می‌کند

متا از ابزارهای بیشتری در زمینه‌ی هوش مصنوعی برای تولید و ویرایش عکس‌ها و اشتراک‌‌گذاری به‌عنوان ریلز در اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، Meta AI، هوش مصنوعی مولد متا، قابلیت‌های تازه‌ای کسب کرده است. از جمله توانایی ایجاد تصاویر هوش مصنوعی جدید همراه با پشتیبانی از ریلز. این ویژگی که Reimagine نام دارد به کاربران اجازه می‌دهد تا با درخواست‌های متنی. تصاویر هوش مصنوعی بسازند و آن‌ها را در قالب ریلز منتشر کنند.

Reimagine همزمان با رونمایی از Imagine with Meta AI، تصویرساز هوش مصنوعی آنلاین متا از راه می‌رسد. ابزار وب رایگان برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی با وضوح بالا در چند ثانیه است.

برای استفاده از Reimagine در چت گروهی، کاربر ابتدا با درخواست از دستیار مجازی Meta AI، تصویری تولید می‌کند. سپس عضو دیگر گروه می‌تواند روی تصویر نگه دارد تا یک دستور متنی دیگر اضافه کند. و Meta AI تصویر کاملاً جدیدی بر اساس تغییرات مورد نظر به‌وجود بیاورد. این ویژگی می‌تواند زمان تعامل کاربران با اپلیکیشن‌های متا را افزایش دهد، زیرا افراد تشویق به استفاده‌ی بیشتر از این ابزارهای جذاب می‌شوند.

افزودنی دیگر، پشتیبانی Meta AI از ریلز در چت است که می‌تواند وقتی که می‌خواهید عکس‌های مرتبط با جست‌وجوی خود را ببینید، مفید باشد. به عنوان مثال، اگر در گروه برای سفری با دوستانتان برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید از Meta AI بخواهید بهترین مکان‌ها را برای بازدید پیشنهاد دهد و ریلز مربوط به محل مورد نظر و جاذبه‌های برتر آن را به اشتراک بگذارد.

بیش از ۲۰ ابزار جدید هوش مصنوعی

متا می‌گوید که بیش از ۲۰ ابزار جدید هوش مصنوعی مولد در حال آزمایش در فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ وجود دارد، از جمله آن‌هایی که بر جست‌وجو، تبلیغات، پیام‌رسانی تجاری و موارد دیگر تمرکز دارند.

برای استفاده از Meta AI در پلتفرم‌های پیام‌رسانی متا، ابتدا باید پیام جدیدی را آغاز و گزینه‌ی «ایجاد چت هوش مصنوعی» (Create an AI chat) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با تایپ MetaAI@ در یک چت گروهی یا با گفتن Hey Meta وقتی که عینک هوشمند ری‌بن متا را روی صورت دارید، به Meta AI دسترسی پیدا کنید.

علاوه‌بر این، روش‌هایی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در فیسبوک نیز در حال آزمایش هستند، به‌عنوان مثال با استفاده از Meta AI می‌توان تصاویر را از حالت افقی به حالت عمودی تبدیل و در استوری‌ استفاده کرد.

از هوش مصنوعی برای به‌روزرسانی گفتگوهای مهم در گروه‌های فیسبوک، پیشنهاد موضوعات برای گفتگوهای گروهی و کمک به مردم برای یادگیری بیشتر درباره‌ی محصولات موجود در فروشگاه‌ها یا پیدا کردن موارد مرتبط یا جایگزین استفاده خواهد شد. همچنین، Meta AI برای بهبود جست‌وجوی پیدا کردن دوستان، صفحات، گروه‌ها و فروشگاه‌ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: زومیت

دانش و فناوری
شناسه : 393325
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. اگر میخواهید مثل ما بیچاره و بدبخت بشید برید بیمه بشید به وعده ها توجه نکنید همه دروغ و فریب مردم است فقط فکر جیب خودشان هستند از چند بازنشسته که نه به خاک نشسته سوال کنید روشن میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا