قیمت مرغ در این مراکز ۲۳ هزار تومان ارزان‌تر شد

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران به قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایوب فصاحت پیرامون فروش مرغ اظهار کرد: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود. قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ در صد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار موادپروتئینی ۴۷درصد، غلات ۱۹درصد، مرغ ۱۸درصد، تخم مرغ ۱۰درصد، قند ۱۳درصد و شکر ۱۴درصد ارزان‌تر است.

خبرآنلاین 

کشاورزی
شناسه : 393470
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام
    کدوم ثبت نام لاستیک،سال قبل هم اونقدردرباره لاستیک خودرو گفتین تا گرون شدیکسال پیش توسایت مدارک دادم بعدچندین ماه پیگیری تازه تایید شدگفتن شروع ثبت نام اول صبح به سایت برین زمان وساعت مشخصه ومحدود،یکسال توسایت میریم مشخصه لاستیک خودرو پرایدوغیره آفلاین هست هیچ فردی پاسخگونیست حتی پشتیبانی شرکت هم با اون تماسهای پرحجم و تعدادی افرادکه ساعتها باید گوشی دستت باشه که خودت هم خسته میشی وبیخیال
    اصلا شماها راست میگین هرچیزی را که اعلام میکنیدچدصدبرابر میکنیدکه مردم توان خریدنداشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا