ملی پوشان هنوز پلاک ملی نگرفتند!

رییس پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت شماره گذاری خودروهای وارداتی فوتبالیسیت‌ها گفت که هنوز مصوبه دولت در این زمینه در اختیار پلیس قرار نگرفته و هیچ خودرویی از این دست پلاک گذاری نشده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پس از جام جهانی قطر، مجوز واردات خودرو به ملی پوشان داده شد. طبق اخبار نخستین خودروهای ثبت سفارش شده خردادماه وارد گمرک شد. با این حال سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا که مسئولیت شماره گذاری خودروهای وارداتی را نیز بر عهده دارد، روز شنبه در گفت‌و گویی اعلام کرد که پلیس مصوبه ای از دولت در این خصوص دریافت نکرده است تا اقدام به شماره گذاری کنند.

رییس پلیس راهور درباره خودروهای وارداتی که شماره گذاری نمی شوند، توضیح داد: خودروهای لوکس که عامل تفاخر است و خودروهای آمریکایی پلاک گذاری نمی شوند.

سردار هادیانفر با تاکید بر اینکه برخی خودروهای وارداتی دچار مشکلات گمرکی برای ترخیص هستند، درباره خودروهای وارداتی توسط فوتبالیست ها گفت: ما تا مصوبه صریح دولت را در این زمینه نبینیم، اجازه شماره گذاری نمی کنیم.

وی افزود: مصوبه‌ای که به مانشان بدهد فوتبالیست‌ها اجازه وارد کردن خودرو داشته اند، هنوز بدست ما نرسیده است.

خودروورزشی
شناسه : 393636
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. باسلام وادب واحترام ببخشید فوتبالیستها برای مردم خیلی عزیز هستند آنها برای ورزش خودشان که تن‌شان سالم بماند ویک امتیاز هم بگیرند میرن خارج ولذت هم می‌برند ولی یک جانباز که برایان نظام جانش را تقدیم کرده ویک آزاده که چندین سال در زندان سخت وشکنجه جات بعثیون سختی کشیده وشکنجه وچندین سال از خانواده ومیهن دور شده نباید خودرو بیاورد ولی یک فوتبالیست حتنا باید بیاورد این چه قانونی هست وچه عدالتی از مسئولین ونماینده هلی محترم خواهشمندم این قانون رادرخصوص آزادگان وجانبازان بالای ۲۵ درصد هم لحاظ کنیدمگه ماجانبازان که قطع عضو نداریم وچهل درصد هستم نباید خودرو وارداتی تعلق بگیرد ولی یک جانباز بالای ۵۰ درصد سه بار خودرو بگیرد واقعا این انصاف وعدالت نیست ارادتمندشما ومردم عزیزم هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا