مدارس این شهر تعطیل شد

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا خوزستان گفت: مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در شهرهای سوسنگرد و شوشتر غیر حضوری شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، داوود میرشکار شامگاه شنبه در گفت و گویی تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به شرایط ناسالم هوای سوسنگرد و شوشتر، کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان خوزستان، مقطع پیش دبستانی و دبستان این ۲ شهر را در روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در نوبت‌های های صبح و عصر غیرحضوری اعلام کرد.

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا خوزستان گفت: دیگر شهرهای استان هم وضعیت ناسالم را دارند. ولی ۲ شهر ذکر شده نسبت به بقیه شهرها شرایط هوایی ناسالم‌تری دارند.

وی اضافه کرد: شاخص هوا در سوسنگرد ۱۷۳ در شوشتر ۱۶۰ و در دیگر شهرهای استان از این عدد کمتر است.

سخنگو کارگروه اضطراری آلودگی هوا خوزستان در خصوص اخطار و شکایت از شرکت‌های نیشکری بیان کرد: رصدهای ما شبانه روزی ادامه دارد. یکی دیگر از شرکت‌های نیشکری فردا به مراجع قضائی معرفی می‌شود و منتظر رأی مراجع قضائی هستیم. دیگر شرکت‌ها هم اگر آلایندگی داشته باشند معرفی خواهند شد.

میرشکار ادامه داد: با توجه به اینکه خط قرمز ما سلامتی مردم است، پیگیر هستیم. روز گذشته یک شرکت دیگر و چند شهرداری استان به مراجع قضائی استان معرفی شده‌اند که به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: مهر

عمومی
شناسه : 393694
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. در همدان کپسول گاز سخت پیدا می شود و ثبت نام هم در سامانه سدف توسط شخص تقریبا محال است و حتما باید به تنها کافی نت جنب شرکت نفت مراجعه شود آیا سوال برانگیز و تعجب ندارد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

  2. قیمت خیلی خوب هست همه مردم خیلی سواد،ندارند آدرس وتلفن را بزارید بیشتر لا بلای تبلیغ تا مردم راحت تماس بگیرند بیشتر راجع به کفش توضیع بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا