علت دستگیری مدیرعامل سابق عمران پرند: فساد مالی و تخلفات کلان

در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم گفت: در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند و دستگیری‌های قبلی، رئیس سابق شرکت عمران پرند، یکی از مدیران میانی و سه تن از پیمانکاران که در حال حاضر هم با این شرکت همکاری دارند دستگیر شدند.

وی در خصوص علت بازداشت این افراد گفت: این افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند. برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مامورین امنیت اقتصادی ناجا قرار گرفتند.

دادستان شهرستان رباط‌کریم در خصوص ابعاد تخلفات شرکت عمران تصریح کرد: ابعاد تخلفات این افراد و شرکت عمران، گسترده و در برخی موارد در سطح کلان است که نیاز به انجام تحقیقات تکمیلی است.

وی ضمن توصیه به مسئولان ادارات دولتی بیان کرد: کسانی که به عنوان مسئول ادارات و نهاد‌های دولتی که بودجه دولت و بیت‌المال را در اختیار دارند بدانند که مسئولیت سنگینی به عهده دارند. لذا توصیه می‌کنم از اموال بیت‌المال مراقبت کنند و بدانند که دستگاه قضایی در این خصوص با هیچ احدی شوخی ندارد.

لزوم نظارت مدیران بر افراد تحت نظر

یوسف‌وند در همین خصوص تاکید کرد: حراست‌های ارگان‌ها و ادارات دولتی باید بر روی افرادی که تحت نظرشان هستند، نظارت داشته باشند. منفعل نباشند و در صورت رسیدن به تخلفات سریعا اعلام کنند تا از جرم و فساد پیشگیری شود. خدای ناکرده موجب تضییع حقوق بیت‌المال و مردم نشود.

وی در ادامه گفت: مردم کمبود‌ها و کاستی‌های زیادی را از در شهر پرند می‌بینند که خیلی از این نواقص ناشی از اهمال‌کاری همین اشخاص بوده است. که در حوزه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های عمرانی کم کاری کرده و بودجه دولتی را آنچنان که باید در جای خودش به مصرف نرسانده‌اند. متاسفانه مرتکب فساد شده‌اند.

دادستان رباط‌کریم در ادامه از احتمال دستگیری‌های جدید مرتبط با موضوع خبر داد. او گفت: پرونده تخلفات صورت گرفته در شرکت عمران باز و در حال تکمیل است. ان‌شاءالله به محض رسیدن به نتایج جدید به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

فارس

مسکن
شناسه : 394057
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. خداوکیلی تا شنیدیم یا شهردارای پرند خوردن یا مدیرای عمران ،بودن بازم میان، دوساله میریم دنبال مسکن ملی میگن زمین نداریم بعد میبینی بعد ما ثبت نام کردن خونه هم تحویل گرفتن،اگه پارتی بازی نیست پس چیه ،خداییش قوه قضاییه دوتارو بخاطر فساد مالی و پارتی بازی اعدام کنه همه چی درست میشه،برین نگاه کنین این همه آدم گرفتار تو پرند هستند یه عده هم که دارن مجتمع و سیتی سنتر میسازن ،مسیولین محترم لطفا به داد مردم پرند برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا