محور چالوس ترافیک سنگین دارد

بنا بر آخرین اعلام وضعیت ترافیکی و جوی از سوی وزارت راه و شهرسازی، در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، محدوده سربدار و حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ترافیک سنگین وجود دارد و تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت، مسیر رفت و برگشت روان است.

بنا بر این گزارش، محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. همچنین در سایر محورها، آزادراه قزوین به کرج حدفاصل گلدشت تا حصارک و محدوده‌های مهرشهر و حد فاصل استاندارد تا پل کرج، ترافیک سنگین است. در آزادراه قم- تهران محدوده‌های پلایین و میدان جهاد نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان خراسان جنوبی، پدیده مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های خوزستان و ایلام وجود دارد.

محور خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی بسته است و تردد از محور جایگزین خرم‌آباد- کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد- پل زال انجام می‌شود. محور بسته غیرشریانی محور جدید هشتگرد- طالقان است.

منبع: ایرنا

مسکن
شناسه : 394976
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. لطفا طرح نقدی وتحویل ۳ ماهه باقیمت معقولانه تری برای کسانی که مصرف کننده هستندوخودرو اولی هستند اعلام کنیدنه فقط برای جیب دلالان زالو صفت خودرو خودم رافروختم که خودرو اتوماتیک بخاطربیماری بخرم روزبه روزقیمتها بالا میرودوسایت خرید هم درست نیست من از آقای رئیسی میخواهم به عنوان یک هم وطن برای شب یلداکمی تخفیف وعیدی بدهدوبه مردمی که واقعا نیازمندخودروهستندبه چنین کسانی کمک کنندنه به دلالان مافیایی خون آشام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا