راز سود ۳ میلیون دلاری در بازار رمزارزها

یک معامله‌گر ناشناس که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت داشت، موفق شد دارایی خود را از ۳۱۵ هزار دلار به تقریباً ۳.۲۳ میلیون دلار افزایش دهد؛ آن هم تنها در یک ماه. او از یک استراتژی پرخطر شامل سرمایه‌گذاری در توکن‌های با ارزش پایین استفاده کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بخش عمده‌ای از سود کسب‌شده حاصل از توکن مولتی بیت (MUBI) است که حدود دو سوم از موجودی این شخص را تشکیل می‌دهد. توکن MUBI از زمان عرضه، جهش قابل توجه ۴۷۲۹ درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر به ۰.۳۲ دلار رسیده است. این معامله‌گر ۳۸.۳۳ رپداتر (WETH) به ارزش ۷۵۵۰۰ دلار را برای خرید ۱۰.۲۷ میلیون توکن MUBI پس از عرضه این توکن هزینه کرد. ۱۰.۲۷ میلیون MUBI خریداری‌شده اکنون ۲.۶۱ میلیون دلار ارزش دارد.

البته توجه به این نکته ضروری است که فروش این مقدار از دارایی می‌تواند چالش‌هایی نیز به همراه داشته باشد. زیرا بیش از ۱۰ درصد از بازار MUBI را شامل می‌شود. فروش این مقدار می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت این توکن داشته باشد.
با در نظر گرفتن تمام این موارد، معاملات ارزهای دیجیتال پرخطر، بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی است. از نظر آماری، در درازمدت بیشتر معامله‌گران به خاطر خرید و فروش کوتاه‌مدت و پرخطر ضرر می‌کنند. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نباید کورکورانه از استراتژی‌های شخص ثالث مانند آنچه در این خبر گزارش شده است پیروی کنند.

رمزارز

ارز دیجیتال
شناسه : 395154
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام
    سهام متوفیان چه مبلغی است؟آیاارزش دارد که وقت صرف کنیم وکارهای انحصاروراثت راانجام دهیم یانه ارزش چندانی ندارد؟اگرمی دانستیم سهم اعضا که یک میلیون عضو بودند چند میشه بهتربود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا