خبر خوش برای دارندگان کارت پایان خدمت

بانک ملت اعلام کرد که به سربازان دارای کارت پایان خدمت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بانک ملت به سربازان دارای کارت پایان خدمت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌کند.

بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند. با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.

این وام با عقد مرابحه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. پرداخت این وام با انعقاد قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر (کارمند دارای کسر اقساط و حساب جاری دارای معدل) یا وثیقه ملکی غیرمنقول داخل شهری (سند ملکی) امکان‌پذیر است.

پرداخت وام صرفا به سربازان ترخیص‌شده دارای مهارت تعلق می‌گیرد که درخواست آن‌ها از سوی گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه که ذیل معاونت استانداری‌ها ایجاد شده است. مورد تایید قرار گرفته و به بانک معرفی می‌شوند. متقاضیان و ضامنان باید فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند.

این تسهیلات فاقد مسدودی حساب است و برای دریافت آن نیاز به میانگین حساب در بانک ملت نیست. بنا بر این گزارش پیش از این در خبر‌ها آمده بود: این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه (فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و …) شده‌اند. طی سال‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماه اول ۱۴۰۰ از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد.

منبع: فرارو

بانک و بیمه
شناسه : 395651
لینک کوتاه :

۱۲ دیدگاه

  1. سلام الان ما چهارماه میشه درخواست وام از طرف کمیته امداد به بانک ملی شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد دادیم ولی میگن وامها بسته شدند و تا سال آینده استعلام نمی‌گیریم.

  2. همچین گفتیدخبرخوش. خب من که پایان خدمت دارم واممیخام بگیرم مثل تمام وامها باید بجای هفت خان اینبار از هشت خان رستم بایدردبشم!!! قبلیا یه ضامن میخاست این ضامنشم باید شرایط غیرمنقولی داشته باشه وصدتاچیزدیگه. مردم ونزارید سرکار کوگوش شنوا

    1. آخه با ۱۰۰ ملیون بلا عوض درد بیکاری درمان نمی‌شود!!!؟ در ضمن با سود ۱۸ درصد از پول‌های خودمان خیلی هنر است ، نزول خوری خود اینگونه به رخ نکشید ، از کسی که نام اسلام به خود زده بعید و ننگ است ، کار شما از بد حجابی بدتر است ، ارگانی جهت برخورد به ربا خوران لازم داریم نه بی حجابی !!!؟ کجای اسلام و مسلمانید !!!؟

  3. حیف که نمیشه فحش نثارتون کرد، باید وام بلا عوض بدید برای اشتغال زایی جوانان، نه این که بدبختشون کنین همین اول جونی، ایران کشور ثروتمندیه ، عوضیا ، دزد و اختلاسگر و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا