مبارزه با افسردگی به شیوه دانمارکی ها

زندگی در زمستان‌های سخت و سرد دانمارک با آن شب‌های تیره و بلند می‌تواند هر انسانی را تا مرز افسردگی پیش ببرد، اما این کشور یکی از شادترین جوامع دنیا را دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، یک راز عجیب و چالش‌برانگیز آنها برای داشتن این روحیه، یک عادت سخت و هیجان‌انگیز زمستانی است که این روزها حسابی پرطرفدار شده است. حمام زمستانی در آب‌های یخ‌زده. زمستان در دانمارک با چیزی که در ذهن ماست خیلی فرق دارد. از نوامبر(ماه دوم پاییز) تا آوریل(ماه دوم بهار)، تقریبا همیشه شب است و مردم هفته به هفته نور خورشید را نمی‌بینند.
این مدل حمام و آب‌تنی که در ظاهر برای خیلی‌ها در سراسر دنیا ناشدنی به‌نظر می‌رسد، یک روش برای سرحال ماندن در همین شرایط است. مردم از افسردگی فصلی طاقت‌فرسا در زمستان‌ها باید نجات پیدا کنند. چه راهی بهتر از شیرجه زدن در آب یخ دریا! این عادت پیر و جوان نمی‌شناسد. چنان محبوب شده که در همین یک سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ “انجمن آب‌تنی زمستانی” در این کشور ثبت شده است.

همشهری آنلاین

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 395704
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام مافیای تقلب کنکور حتی در دیوان عدالت پیروز شد. ۳۵ نفر متقلب فردا تیغ جراحی را در اطاق عمل در دست می گیرند.‌در این کشور هیچ کسی حریف مافیا نمیشود. مافیا کیست و دمش به کجا وصل است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا