جزئیات اجرای کروکی آنلاین اعلام شد

رئیس بیمه مرکزی گفت: کارشناسان تصادفات راهور را به تبلت مجهز کردیم و آن‌ها کروکی تصادفات را به‌صورت برخط می‌کشند و به بیمه مرکزی ارسال می‌کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اکنون بیمه مرکزی تعدادی تبلت‌ جدید تهیه کرده است. سرور‌ها و اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری آن از سمت ما و پلیس راهور به شکل مشترک انجام شده است

وی ادامه داد: تبلت در اختیار کارشناس تصادفات راهور است و در تبلت به شکل فرمت موارد وجود دارد. بر اساس آن کروکی کشیده و فایل pdf آن به بیمه مرکزی ارسال می‌شود.

رئیس‌کل بیمه مرکزی ادامه داد: بعد از تهیه فایل یک نسخه آن به شماره تلفن ارائه شده از جانب راننده متخلف که حاوی لینک بارگزاری است.  ارسال می‌شود و وی به راحتی با بازکردن لینک ارسالی ، می‌تواند pdf کروکی را دریافت کند. در نهایت کروکی به بیمه مرکزی می‌رسد و ما هم به شرکت‌های بیمه ارسال می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بانک و بیمه
شناسه : 395987
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشیدخدمت شماسرورانه عزیز من علی اصغر وحدانی هستم که برای وام ماستاجری ثبت نام کردم خیلی شدیدا بهش احتیاج داشتم اما بانکها هیج کدام شان درخواستم قبول نکردن ومن هنوزسرگردان هستم لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا